کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

آموزش انتخاب مروارید

آموزش انتخاب مروارید

ماتینی گردنبند کمی بلندتر از گردنبند یک رشته‌ای و کوتاه تر از اپرا استو۸/۵۰ الی ۶۱ سانتی‌متر طول دارد. طول آن مشکلی ایجاد نمی‌کند و به راحتیدور گردن قرار می‌گیرد و با وجود سادگی بر زیبایی زنان می افزاید. با لباسهای رسمی و شیک یا بلوز سفید و ژاکت هماهنگی دارد..

این مدل گردنبند در دهه پنجاه طرفداران بسیاری داشت. اما هم اکنون در نزد جواهر سازانی که با مروارید سروکاردارند از شهرت ...

گردنبند مندرجGraduated

این مدل گردنبند در دهه پنجاه طرفداران بسیاری داشت. اما هم اکنون درنزد جواهر سازانی که با مروارید سروکاردارند از شهرت کمتری برخوردار است. درمجموع این ابزار زینتی مرکب از یک رشته مروارید درجه‌بندی شده و ۴۳ الی۴۸سانتی مترطول دارد. طرح آن با یقه های گرد، کشیده ، بلند وایستادهبیشتر هماهنگی نشان می دهد ، از این جهت نیز ماهیت کلاسیک وقدیمی خود راحفظ کرده است.

گلوبندChoker

این گردنبند شامل سه یا چند رشته مروارید هم اندازه می شود. به طوری کهکاملا" دور گردن را در برمی‌گیرد. گلوبند به‌عنوان یکی از جواهرات مهمهمواره در جعبه جواهرات خانم‌های شیک‌پوش یافت می‌شود. در شرایط کنونی ازاین گردنبند با هر نوع مدل لباس استفاده می‌شود وبدین ترتیب سبک عصرویکتوریا یک بار دیگر احیا می شود. طول آن ۵/۳۰ الی ۳۳ سانتی‌متر است وبایقه‌های هفتی وباز از هماهنگی بیشتری برخوردار است. به‌علت چند رشته بودناین گردنبند گیره‌ای درپشت، آن‌ها را به‌هم متصل ساخته است که بیش از دوسانتی مترارتفاعش است.

گردنبند مرکب از یک رشته مرواریدCollier

این گردنبند ۵/۳۵ الی ۵/۴۰ سانتی‌متر طول دارد و به‌طور معمول در برخیاز کشورها و مناطق این رسم وجود دارد که از سوی مادرشوهر به‌عروس به‌عنوانهدیه داده می‌شود. استفاده از آن با هر سن، لباس ومدل یقه مناسب است. ازاین رو دختری که لباس جین در بردارد یا مدیری که رسمی‌تر لباس پوشیده استوحتی زنان سالخورده‌ای که لباس معمولی‌تری دارند، می‌توانند از آن استفادهکنند. کاربرد آن در هر شرایط سبک خاصی را جلوه‌گر می سازد.

روپ Rope

این مدلی است در نزد کوکوچانل از محبوبیت و شهرت فراوانی برخوردار است. جواهری کامل و واقعی بیش از ۱۱۴ سانتی متر طول دارد، که به صورت چند رشتهمدرج و موازی مرتب شده است. این گردنبند، ملکه جواهرات به شمار می‌آید،چنانکه از سوی " چانل" گل سرسبد جواهرات محسوب می‌شود. مدل فوق به‌طورمعمول با گیره وچفت هایی آراسته شده که درامتداد طول آن نصب شده است وقابلیت تبدیل به گردنبند و دستبند را به صورت‌های گوناگون دارد.

ماتینیMatinee

این گردنبند کمی بلندتر از گردنبند یک رشته‌ای و کوتاه تر از اپرا استو۸/۵۰ الی ۶۱ سانتی‌متر طول دارد. طول آن مشکلی ایجاد نمی‌کند و به راحتیدور گردن قرار می‌گیرد و با وجود سادگی بر زیبایی زنان می افزاید. با لباسهای رسمی و شیک یا بلوز سفید و ژاکت هماهنگی دارد.

اپراOpera

طول آن ۷۱ الی ۸۶ سانتی‌متر است. ملکه تمامی مدل‌ها به‌شمار می‌آید. به‌ویژه زمانی که قطر مرواریدها بیش از ۷ میلی‌متر هستند. یک رشته گردنبندکه با یقه‌ای ایستاده و یا باز هماهنگی بیشتری دارد. مدل لباس نقش مهمینسبت به این گردنبند ایفا می‌کند ومی‌تواند آن را زیباتر جلوه دهد. به‌ویژه هنگامی که مانند یک گلوبند استفاده می شود

مقالات مشابه مروارید :

 مروارید جواهری بی همتا

مروارید ،گوهری از کلاسیک تا مدرن

مروارید عربی

سلطان‌ مروارید

مروارید ، گوهر عشق و شانس

مروارید گوهری قیمتی

خواص درمانی مروارید Pearl

خواص مروارید Pearl

مروارید سنگ متولدین خرداد، گوهر شانس‌ و نیکبختی‌

شناخت مروارید،گوهر دریا

خواص سنگ مروارید Perle

خواص درمانی مروارید

خواص درمانی و شفابخش مروارید

معرفی انواع مراورید ،شیوه شناخت مروارید اصلی از بدلی

سنگ قیمتی مروارید تاهیتی

گوهر قیمتی: مروارید آکویا

مروارید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.