کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

استاد پرورش مروارید سیاه

استاد پرورش مروارید سیاه

لسفه من در زندگی آن است که پس از بیدار شدن از خواب به هنگام صبح لبخندی بر چهره داشته و در طول روز به‌دنبال لبخند باشم و هنگامی که زمان رفتن از این دنیا فرا می‌رسد با لبخند این جهان را ترک کنم

"جکس برانلک "Jacqus Branellec تحت تاثیر حرفه خود سال‌هاست که گرایشبه زندگی تجملاتی یافته است. از دیدگاه او پیروی از چنین سبکی در زندگی به معنای زیستن در دنیایی پر از عشق و احساس، دوست داشتن محیط و همکاران وکسانی است که هر روز با آن‌ها سر و کار دارد.

او از زمانی که به اولین شغل خود دست یافت برای دوران فراغت نیز همانند زمان کار اقداماتی را در نظر گرفت. علاقه‌اش به هواپیما سبب شد تا به عنوان خلبان تجاری در تاهیتی واقع در شبه جزایر پولینزی فرانسه به کارمشغول شود. در آن روزها ذهنش تنها متوجه پرواز بود و موضوع جواهرات درنظرش امری بیگانه بود. اما هم‌اکنون با اشتغال در کار کشت مروارید، به غواصی می‌پردازد و در برنامه حفظ محیط زیست شرکت دارد.‌گاهی هم وقتش راصرف پرواز می‌کند.

آنچه سبب ورود او به حرفه کشت مروارید شد علاقه‌اش نسبت به ایجادجاده‌هایی در شبه جزایر "تواموتو Tuamotu" بود که منطقه‌ای بسیار دورافتاده تلقی می‌شد. توانایی جذب توریست و امکان معامله با دیگر نواحی بهویژه پس از دستیابی به دارو و امکانات بهداشتی و وجود منابع دست نخوردهبالقوه در این جزایر، ساخت جاده را در اولویت قرار می‌داد.

 از طرفی صدف‌های مروارید سیاه او را به کشت این محصول گران‌بها و رونق صنعت آن ترغیب می‌کرد. به‌تدریج با رمز و رازکشت مروارید آشنا شد و کار خود را ازسال ۱۹۷۰ با کشت مروارید سیاه آغاز کرد. "برانلک "Branllec در سال ۱۹۷۸ باسفری با کشتی به دور دنیا سعی کرد قلمرو کشت مروارید را در مناطق دیگرگسترش دهد و موفقیت خود را در زمینه مرواریدهای سیاه در معرض نمایشعلاقمندان بگذارد. او همچنین کشت انواع مرواریدهای دیگر از جمله مرواریدطلایی مورد توجه قرار داد و مدت ۲۰ سال از سوی شرکت "جول‌مر "Jewelmer صرفکشت این‌نوع مروارید شد.

فیلیپین زادگاه این‌نوع مروارید است و مکان بسیار مناسبی برای کشت آن محسوب می‌شود زیرا حضور وافری از پلانگتون‌ها در منطقه تاثیر بسیار مطلوبی روی آب دریا و نوع صدف می‌گذارد و از نظر کیفی سبب مرغوبیت فوق‌العاده مروارید می‌شود.

- جکس برانلک و فلسفه وی در زندگی

فلسفه من در زندگی آن است که پس از بیدار شدن از خواب به هنگام صبح لبخندی بر چهره داشته و در طول روز به‌دنبال لبخند باشم و هنگامی که زمان رفتن از این دنیا فرا می‌رسد با لبخند این جهان را ترک کنم.

- روند اخیر کلکسیون‌های جولمر

ما طرح کلکسیون جدیدی را برای جوانان در نظر گرفته‌ایم که کاربرد بسیارآسانی دارد و ضرورت آن مختص مجالس رسمی نیست و افراد می‌توانند از آن بالباس‌های معمولی نیز استفاده کنند. این کلکسیون در عین سادگی در نوع خودمنحصر به فرد بوده و محصولی ارزنده و بی‌نظیر به‌شمار می‌آید. در این جالازم است که نهایت سپاسگذاری را نسبت به محبت، مهربانی و گذشت مردم داشته باشم زیرا در اصل رفتار آن‌ها مشوق من در انجام این قبیل امور بوده است. درباره دریافت نشان لیاقت "شوالیه chevalien نیز مدیون کشور خود هستم کهبه اهمیت تلاش و زحماتم پی برده‌اند و دوری طولانی مدت از فرانسه سبب نشدهکه مرا به فراموشی بسپارند.

مقالات مشابه مروارید :

مروارید خلیج فارس

مروارید جواهر شیک و عظمت

آموزش خرید مروارید

 مروارید جواهری بی همتا

مروارید ،گوهری از کلاسیک تا مدرن

مروارید عربی

سلطان‌ مروارید

مروارید ، گوهر عشق و شانس

مروارید گوهری قیمتی

خواص درمانی مروارید Pearl

خواص مروارید Pearl

مروارید سنگ متولدین خرداد، گوهر شانس‌ و نیکبختی‌

شناخت مروارید،گوهر دریا

خواص سنگ مروارید Perle

خواص درمانی مروارید

خواص درمانی و شفابخش مروارید

معرفی انواع مراورید ،شیوه شناخت مروارید اصلی از بدلی

سنگ قیمتی مروارید تاهیتی

گوهر قیمتی: مروارید آکویا

مروارید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.