کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

زنی اروپایی طراح سنگ قیمتی و نور عثمانی

 زنی اروپایی طراح سنگ قیمتی و نور عثمانی

وقتی تینا ۱۴ سال فعالیت در فروشگاه ۵۴ را پشت سر می‌گذاشت یکی ازدوستانش از او خواست تا در فروشگاه ۱۸ به کار مشغول شود. این پیشنهادپذیرفته شد و او با تشویق دوستش توانست طرح‌هایش را که مزین به سنگ‌هایقیمتی بودند ارایه کند. سزر به عنوان اولین زن طراح، به ویژه در کاربردسنگ‌های قیمتی معرفی شد...

داستان از خیابان‌های مونیخ در شهری از استان

داستان از خیابان‌های مونیخ در شهری از استان "بی یرن Bayern" آلمانشروع می‌‌شود وادامه آن به استانبول ختم می‌شود. در این داستان وقایع عجیبو شگفت‌‌انگیز رخ می‌دهدکه می‌تواند همه چیز را در زندگی تغییر دهد.

زندگی "تینا سزر "Tina Sezer&#۳۹;s همانند سناریوی فیلمی است که بامهارت نوشته شده است. او با نفوذ خود در اروپا سعی دارد ترکیه را در اینمنطقه معرفی کند.

او زمانی که زندگی خود را در ترکیه شروع کرد، هیچ گونه شناختی نسبت بهاین کشور و فرهنگ آن نداشت. همچنین ازدواجش، او را به حرفه‌ای علاقه‌مندکرد که هرگز درباره‌اش نیندیشیده بود... او در بخش صنعت جواهر به عنوان "تینا هانیم "Tina Hanim شناخته می‌شود. مدل‌های این طراح نشان‌دهندهترکیبی از فرهنگ اروپایی و شرقی است.

هنگامی که تقویم، تاریخ ۱۹۶۴ را نشان می‌دهد، زندگی برای این دختر جوان اهل بی‌یرن شکل جدیدی پیدا می‌کند او با مرد جوانی که برای ادامه تحصیل دررشته شیمی به آلمان آمده است روبه رو می‌شود. این آشنایی منجر به عشق و درنهایت ازدواج می‌شود.

تینا سزر که عنوان آخر او پس از ازدواج به وی نسبت داده می‌شود برای تعطیلات به ترکیه آمد و در سال ۱۹۶۸ با این مرد ترکیه ‌ای ازدواج کرد. خانواده‌اش فکر می‌کردندکه او فرد ماجراجویی است و به این خاطر قصد رفتن به ترکیه را دارد.

از نظر آن ها ترکیه کشور مناسبی برای دخترشان نبود. پدرم به ترکیه آمد و با همسر آینده‌ام و خانواده‌اش ملاقات کرد و پس از شناخت اجازه ازدواج به من داد.داستان تینا سزر در ترکیه از سال ۱۹۷۲، زمانی که به"نور عثمانی Nur-u Osmaniye" (ترکیه جدید) گام نهاد، آغاز شد.این منطقه طی آن سال‌ها مکان آشفته‌ای بود با این حال جالب و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسید‌.

«با وجود آن که پیشنهاد‌های شغلی متعددی به من شده بود طی اولین سال‌های زندگیم در ترکیه، در خود شهامت پذیرش آن ها را نمی‌یافتم اما بااین حال توانستم مقادیر فراوانی جواهر به آن ها بفروشم

وقتی تینا ۱۴ سال فعالیت در فروشگاه ۵۴ را پشت سر می‌گذاشت یکی ازدوستانش از او خواست تا در فروشگاه ۱۸ به کار مشغول شود. این پیشنهادپذیرفته شد و او با تشویق دوستش توانست طرح‌هایش را که مزین به سنگ‌هایقیمتی بودند ارایه کند. سزر به عنوان اولین زن طراح، به ویژه در کاربردسنگ‌های قیمتی معرفی شد.

«همکارانم در خیابان نور عثمانی با من شوخی می‌کردند.

 آن ها به کنایهمی‌گفتند که یک زن آلمانی به این جا آمده و طراح سنگ‌های نیمه قیمتی است. در آن زمان جواهرات تنها مزین به الماس، زمرد و سفایر بودند. تا این که آنها به عجیب بودن آثارم پی بردند. در هر حال مدت زمان مدیدی صرف کردیم تامقبول واقع شویم.» موضوع دیگر آن است که سزر همسرش را نیز همانند کشورشدوست دارد و این امر مشوق او در پیشبرد اهدافش بوده است

مقالات مشابه جواهرسازی:

طراح جواهرات و گوهرهای قیمتی

طراحی جواهرات ترک ها

مرواریدهای‌ ژاپن‌

جواهرساز طراح عشق و زندگی‌

جواهرساز هنرمند و خلاق

آموزش گام به گام جواهر سازی

آموزش جواهر سازی و گوهرشناسی

خرید و تاثیر جواهر و سنگ های قیمتی

جواهر ساز هنرمند و مبتکر

تاریخچه زرگری و جواهر سازی

آموزش جواهر سازی

نرم افزار طراحی گوهر و جواهر

آموزش استفاده از گوهر و جواهر

جواهر و گوهر شناسی

آموزش مراقبت از گوهرها و جواهر آلات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.