کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

شرکت معدنی ریو تینتو

شرکت معدنی ریو تینتو Rio Tinto

قیمت طلا در طی دسامبر بالا ماند، و سپس در اوایل ژانویه به۵۵۰ دلار یعنی بالاترین قیمت در۲۵ سال گذشته رسید، فاکتورهای این افزایش شامل معامله برروی ضعف دلاربوده است، در رابطه با این معاملات دولت چین ذخایر طلای خودرا افزایش داد و در نتیجه ریسک توسعه ژئوپلتیکی نیز افزایش یافت.اخیراً تقاضا برای طلا با موفقیت مبادلات سرمایه برای سرمایه گذاران کوچک،افزایش یافت....

شرکت Rio Tinto راهبر جهانی در کشف، معدنکاری و فرآوری ذخایر معدنی می باشد. بهره برداری جهانی کانی ها و فلزات ...
شرکت Rio Tinto راهبر جهانی در کشف، معدنکاری و فرآوری ذخایرمعدنی می باشد.بهره برداری جهانی کانی ها و فلزات اصلی برای توسعه و پیشرفت برای دستیابیبه زندگی بهتر به ما کمک می نماید. شرکت Rio Tinto با کیفیت محلی بسیارخوب تقویت شده و تمام قسمت های خود را با توسعه پروژه ها گسترش می دهد. 
بیشتر تولیدات شرکت شامل آلومینیوم، مس، الماس، تولیدات انرژی ( زغالسنگ و اورانیوم)، طلا، کانی های صنعتی ( بوراکس، اکسید تیتانیم، نمک، تالک وزیرکن) و کانسنگ آهنی است. محدوده فعالیت های گروه، جهانی بوده، اماعمدتاً در استرالیا و آمریکای شمالی با تجارت پراهمیت در آفریقای جنوبی،آسیا، اروپا و آفریقای جنوبی دیده می شود.
شرکتRio Tinto شامل شرکت های فرعی ( همچون Borax، Comalco، Hamersley،Rio Tinto Coal استرالیا، Kennecottو RioTinto Iron & Titanium ) و شرکت فرعی (Coal & Allied و Palabora )، Escondida وسرمایه گذاری مشترک Grasberg، دیگر شرکت ها یا دولت هاشریک هستند.
در جایی که Rio Tinto بهره برداری می نماید، سلامت و امنیت حرف اول را می زند. دراین شرکت مردم محلی در سطوح مختلف مشغول به کار بوده وتضمین نسبی، تساوی در تقسیم سودها و بالابردن فرصت ها برای انجام پروژه ها رادارند.
تاریخچه
Rio Tinto plc و شرکت Rio Tinto به عنوان یک شرکت تجاری با همان مجموعههیأت مدیره، مدیریت متحد و سهام مختلط ذخایر معدنی که بوسیله جغرافیای منطقهو نوع ماده معدنی به توازن رسیده اند، اداره می شود.
این نتایج در دسامبر ۱۹۹۵ با یکی شدن RTZ Corporation PLC و شرکت CRA به لیست شرکت های DLC بدست آمد. در ژوئن ۱۹۹۷، RTZCorporation PLC به Rio Tinto plc و شرکت محدود CRA به شرکت محدود RioTinto تبدیل گردید.
شرکت محدود Rio Tinto (Conzinc Riotinto استرالیا)در سال ۱۹۶۲ با ادغام دو شرکت سهام استرالیایی Consolidated Zinc Corporation و Rio Tinto Company تشکیل گردیدند.
در ادامه ادغام ۱۹۶۲، شرکت RTZ تعدادی از پروژه های بزرگ خود شامل Palabora ( مس)در آفریقای جنوبی وRossing ( اورانیوم) را در نامیبیا توسعه داد. همچنین مالکیت خوددر گروه Borax درسال ۱۹۶۸ گسترش داد.
در اواسط ۱۹۹۵، درحدود ۴۰ درصد از سهام مستقیم درپتانسیل توسعه معدن طلا- مس Grasberg اندونزی در طول سرمایه گذاریمشترک با طلا- مس Freeport-McMoran بدستآمد.
پس از ۱۹۶۲، شرکت CRA در طول توسعه چندین اکتشاف معدنی مهم،شاملHamersley ( کانسنگ آهن) در استرالیا، Bougainville( مس) در گینه نو، Comalco ( بوکسیت،پالایش آلومینا و تصفیه آلومینیوم) در استرالیا و نیوزیلند، Argyle( الماس) و Blair Athol و Tarong (زغال) در استرالیا و Kelian (طلا)و Kaltim Prima (زغال)در اندونزی به رشد قابل توجهی دست یافت.
- نتایج اقتصادی
قیمت طلا در طی دسامبر بالا ماند، و سپس در اوایل ژانویه به۵۵۰ دلار یعنی بالاترین قیمت در۲۵ سال گذشته رسید، فاکتورهای این افزایش شامل معامله برروی ضعف دلاربوده است، در رابطه با این معاملات دولت چین ذخایر طلای خودرا افزایش داد و در نتیجه ریسک توسعه ژئوپلتیکی نیز افزایش یافت.اخیراً تقاضا برای طلا با موفقیت مبادلات سرمایه برای سرمایه گذاران کوچک،افزایش یافت.
چرخه مقاومت در قیمت فلزات و کانی ها در سال ۲۰۰۳ آغازشد و تا ۲۰۰۵ ادامه یافت و در بعضی از نمونه ها با زور در سال جدید افزایش یافتند. نهایتاً انتظار می رفت که قیمت ها در دوره طولانی مدت به قیمتاصلی خود برگردد، اما در سال ۲۰۰۶ نشانه ها مثبت هستند. انتظار می رود رشدجهانی و همچنین رشد چین حمایت کننده تقاضای جهانی تولیدات باشد.
در میانOECD کشورهای ژاپن و اروپا برای تست آماده شدند تا بازگشت به رشدمناسب تر برای سال ۲۰۰۶ میسر شود، شاخص های اساسی معمولاً رشد دلار آمریکارا در فصل اول سال نشان می دهد.
سهام بسیاری از فلزات و کانی ها بسیار پایین بوده و می توانانتظار داشت که مشکلات تولید به حداقل رسیده و قیمت ها در طول ۲۰۰۵ افزایش نشان دهد.
تأیید ریسک برای رشد جهانی و تقاضای مواد معدنی در اواخر ۲۰۰۶ و نقش فعالیت های کلیدی در برخی مراکز داد و ستد باعث شد تا نتیجه کلی برای قیمت بسیاری از فلزات و کانی ها، پیش بینی می شود که قیمت بسیاری از کانی ها وفلزات به میزانی بیشتر از روند تاریخی خود برسند.
- بهره برداری ها
- معدن Escondida شیلی
Rio Tinto مالک ۳۰ درصد معدن مس روباز Escondida قیمتپایین، یکی از بزرگترین معادن مس جهان، با تولید مس و طلا وعمر پیش بینیشده بیش از ۳۰ سال با سرعت جاری تولیدات بوده است. این معدن در ۳۰۰۰متری بالای سطح دریا در بیابان Atacama در Andes Mountaind در شمال شیلی واقع شده است.۵/۵۷ درصد معدن Escondida تحت مالکیت و مدیریت شرکتBHP استرالیا با راهنمایی شرکت ژاپنی Mitsubishi و مالک ۱۰ درصد آن بوده و International FinanceCorporation مالک ۵/۲ درصد آن به شمار می رود. معدن و کارخانه قادر به تولید سالیانه بیش از یک میلیون تن مس به صورت کنسانتره می باشد. در معدن Escondida ۲۳۵۰ نفر به طور مستقیم به همراه۱۷۷۵ نفر به صورت پیمانی مشغول به کار هستند.
- معدن Keilan اندونزی
شرکتRio Tinto، ۹۰ درصدسهام KeilanEquatorial Mining که معدن طلای روباز در تپه های مرکزی East Kalimantan اندونزیبوده را دارا می باشد. این معدن یکی از بزرگترین معادن طلای شرکت Rio Tinto به شمار می رود. کشف Kelian درسال ۱۹۷۶ با گستردگی معدنکاری دستی در طول keilan River قابل پیش بینی بوده است.تولیدات معدن درسال ۱۹۹۲ آغاز گردید.
با استفاده از روش های سنتی فرآوری و معدنکاری کانسنگ، تولید شمش بهصورت ۵۰:۵۰ برای طلا و نقره انجام پذیرفت. معدن Keilan حدود ۵۰۰۰۰۰ انس طلا در سال با فعالیت ۸۰۰نفر تولید شد. بر اساس ذخایر قطعی و احتمالی، معدن برای تولید تاسال ۲۰۰۳ با اضافه کردن تولیدات از ذخایر بعدی، برنامه ریزی نموده بود.
از زمانی که بهره برداری ها آغاز شد، شرکت شریکانی در تولید موادمعدنی خود داشت. KeilanEquatoral Mining (KEM) به صورت تدریجی فعالیت های زیست محیطی رویپروژه انجامداد و کنترل های شدیدی بر روی زهکش اسیدی بوسیله پوشش ذخایر و باطله هایساختاری به منظور تولید باطله اسیدی انجام شد.
- سرمایه گذاری مشترک Grasberg اندونزی
Grasberg روی جزیره گینه نو واقع شده، و یکیاز بزرگترین معادن مس و طلا براساس ذخایر و تولیدات به شمار می رود. مالک وبهره بردار این معدن PTFreeport Indonesia (PTFI) بوده و ۹۱ درصد مالکیت فرعی دراختیار شرکت طلا و مسFreeport-McMoran می باشد. حداقل یک درصد از درآمد خالص برای حمایت از روستا از برنامه های پروژه اختصاص یافته است. علاوه براین، وجوه سرمایه در سال۲۰۰۱ برای شناسایی زمین های با مجوز قدیمی قبایل Amungme و Komoro صرف شد. در سال ۲۰۰۱، PTFIحدود ۶/۳ میلیون دلار آمریکا قرضه دولتی استفاده نموده است. در نتیجه حفاری ها و برنامه های آموزشی، گینه ای ها بیش از یک فصلتقریباً ۹۰۰۰ نیروی کار در اواخر ۲۰۰۳ را نشان می دهد.
- معدن Northparkes استرالیا
معدن طلا- مس Northparkes در Goonumbia در ۲۷ کیلومتری شمال- شمال غربمرکز شهرستان NewSouth Wales، Parkesو سرمایه گذاری مشترک با Sumitomo Group ( ۲۰ درصد) داشتهاست. معدنکاری درNorthparkes در سال ۱۹۹۴ آغاز گردید. در ابتدا بهرهبرداری به صورت روباز انجام می شد. حفر معدن زیرزمینی از سال ۱۹۹۷ شروعشد. کنسانتره مس طی قرارداد طولانی مدت با ژاپن (۶۷ درصد)، استرالیا (۱۴ درصد) و دیگر کشورها (۱۹ درصد) تولید گردید. درمعدنNorthparkes تقریباً ۱۶۰ نفر مشغول به کار هستند که ۱۴۰ نفرآنها قرارداد دائمی دارند.
- معدن Barneys Canyon ایالت متحده امریکا
۱۰۰ درصد مالکیت معدن طلای Barneys Canyon بوسیله گروه معدن مس به علتبسته شدن بهره برداری های معدن Bingham Canyon متعلق به شرکت مس Kennecott Utah اداره می شد.
Barneys Canyonیک معدن روباز بوده و تولیدات آن از سال ۱۹۸۹ آغاز گردید. تولیدات طلا از ذخایر توده ای تا سال۲۰۰۵ ادامه یافت. دراین شرکت ۲۰ نفر مشغول به کار هستند.
- معدن Cortez/ Pipeline ایالت متحده امریکا
Rio Tinto مالک ۱۰۰ درصد Kennecott Minerals ) KM) که طلا، نقره، روی، مس و دیگرفلزات اساسی از کل بهره برداری های سرمایه گذاری مشترک و مالکیت در ایالتمتحده بدست آورد. دفتر اصلی شرکت در Salt Lake city، Utah واقع شده است.
۴۰ درصد سهام معدن طلای Cortez/ Pipeline در نوادا متعلق به Rio Tinto بودهکه بوسیله شرکت PlacerDome مورد بهره برداری قرار گرفت.
معدنCortez/ Pipeline در شمال نوادا واقع شده و یکی از معادن طلای باقیمت پاییندر شمال امریکا با تولید ۱۰۰۰۰۰۰ انس طلا در سال به شمار می رود.
- معدن Kennecott Land ایالت متحده امریکا
KUC مالک ۵۳ درصدسرزمین توسعه نیافته در Salt Lake Valley در Utah می باشد، Kennecott Land برای توسعه درحدود ۱۶۰۰۰ هکتاراز ۳۲۲۰۰ هکتار مالکیت خود را تشکیل داده است. به صورت اولیه ۱۸۰۰ هکتار از پروژه Daybreak در مسیر گسترش مناطق باقیمانده قرار گرفته است.
Kennecott Land حق ساخت جاده، ایجادمسیر ارتباطی و فراهم کردن زمینی برای سازندگان خانه که منازلی برای ۳۰۰۰۰۰ نفر می سازند، را دارد . سرمایه گذاری اولیه شرکت Rio Tinto حدود ۵۰ میلیون دلار آمریکا بوده است. بازده شرکت از سال۲۰۰۴ آغاز شد.
- فرآوری و کوره ذوب Kennecott
Rio Tinto مالکیت ۱۰۰ درصد Kennecott Utah Copper (KUC) که معدن Bingham Canyon، متمرکز کننده Copperton وکوره ذوب Garfieldدر نزدیکی Salt Lake City ایالت متحده امریکا بهره برداری مینماید.
معدن مسBingham Canyon یکی از بزرگترین و طولانی ترین معادنجاری در جهان به شمار می رود، بهره برداری آن با جدیدترین تکنولوژیتجهیزات ذوب انجام شده و یکی از بهترین حافظان محیط زیست با استخدام ۴۰۰ نفربه شمار می رود. انتظار می رود معدنکاری زیرزمینی مقیاس بزرگ پس ازتولید ذخایر روباز باعث افزایش عمر معدن به بیش از ۱۵ سال تا ۲۰۱۳ شود. KUC بیشاز ده درصد از مس فرآوری شده ایالات متحده را فراهم می نماید و سومینتولیدکننده بزرگ مس در امریکا همراه با مقادیری طلا، نقره و مولیبدن به عنوانتولید ثانویه معدن می باشد.
- معدن Rawhide ایالت متحده امریکا
Rio Tinto مالک ۱۰۰ درصد Kennecott Minerals (KM) که طلا، نقره، روی، مس ودیگر فلزات اساسی را از کل بهره برداری های سرمایه گذاری مشترک و مالکیت در ایالت متحده بدست آورد.
سهام KMشامل معدن طلای Rawhide در نوادا و معدن پلی متال Greens Creek درآلاسکا که هر دو آنها بوسیله شرکت اداره می شوند.
Rawwhide معدن طلای روباز در غرب نوادا با تولید بیش از۸۰۰۰۰ انس طلادر سال است که سهمRio Tinto بیش از ۴۰۰۰۰ انس می باشد، می پردازد . Greens Creek یکیاز معادن زیرزمینی با تولید فراوان سرب و روی همراه با طلا و نقره در Admiralty Island، Juneau آلاسکا می باشد.

مقالات مشابه :

معرفی شرکت طلای گلد فیلدز

معرفی شرکت طلای نیو گینا

معرفی گوهرها و سنگ هاى قیمتی افغانستان

معرفی سنگ های قیمتی صنعتی کهن و فراموش شده در ایران

سلطان‌ مروارید

مروارید ، گوهر عشق و شانس

مروارید گوهری قیمتی

خواص درمانی مروارید Pearl

خواص مروارید Pearl

مروارید سنگ متولدین خرداد، گوهر شانس‌ و نیکبختی‌

شناخت مروارید،گوهر دریا

خواص درمانی مروارید

خواص درمانی و شفابخش مروارید

معرفی انواع مراورید ،شیوه شناخت مروارید اصلی از بدلی

سنگ قیمتی مروارید تاهیتی

گوهر قیمتی: مروارید آکویا

مروارید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.