کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

شرکت طلای یام گلد IAMGOLD

شرکت طلای یام گلد  IAMGOLD 

معدن طلای Sadiola شامل بهره برداری های روباز، اکتشافات کانسار طلای Sadiola همراه با کارخانه فرآوری carbon-in-pulp و تجهیزات مورد نیاز در Sadiola مالی می باشد. منطقه Sadiola در انتهای غربی جمهوری مالی در غرب آفریقادر نزدیکی مرز سنگال- مالی تقریباً در۷۰ کیلومتری جنوب Kayes واقع شده است....

IAMGOLD یکی از تولیدکنندگان حدواسط طلا در بازار سهام تورنتو (TSX:IMG)، بازار سهام نیویورک (NYSE:IAG)، بازار سهام  ...
IAMGOLD یکی از تولیدکنندگان حد واسط طلا در بازارسهام تورنتو (TSX:IMG)،بازار سهام نیویورک (NYSE:IAG)،بازار سهام استرالیا (ASX:IGD) و بازار سهام بوتسوانا (BSE:IAMGOLD) با بهره برداری در آفریقا و آمریکای جنوبی به شمار می رود.
داراییهای جاری شرکت شامل سهام هایی در پنجمعدن طلای در حال بهره برداری است: ۱۰۰ درصد سهام درمعدن طلای Mupane دربوتسوانا، ۳۸ درصد در معدن طلای Sadiola، ۴۰ درصد معدنطلای Yatela واقع درمالی، و ۹/۱۸ درصد در دو معدن طلای Tarkwa و Damang واقع در غنا.
همچنین IAMGOLD درآمد ثابتی از یک درصد سود سهام معدن الماس Diavik واقع در شمال کانادا بدست می آورد.
IAMGOLDفعالیت های اکتشافی خود را در آرژانتین، برزیل، اکوادور و سنگال بادو ماده معدنی در حال توسعه،Quimsacocha در اکوادور و Buckreef در تانزانیا ادامه می دهد. ۱۰۰ درصد مالکیت Quimsacocha در اختیار شرکت IAMGOLD بوده و این مسئله پتانسیل جهانی این معدن را نشان می دهد، شرکت فعالیت های لازم برای تولید با حداکثر ظرفیت از این کانسار راانجام داده است.
ادغام IAMGOLD وGallery Gold تجارتی درحدود ۳/۱ بیلیون دلار با بیش از ۷۵ میلیون دلار وجوه در گردش در سال ایجاد خواهدکرد. دفتر اصلی شرکت در تورنتوکانادا و دفتر فنی محلی در Perth در غرب استرالیا واقع شده است.
نتایج اقتصادی
• درآمدخالص برای یک سال ۵/۲۰ میلیوندلار، تقریباً ۷۵ درصد نسبت به سال ۲۰۰۴ افزایش نشان داد. درآمد فصل چهارم ۲/۶ میلیون دلار در مقایسه با ۹/۲میلیون دلار در فصل چهارم سال ۲۰۰۴ بوده است.
• گردش وجوه بهره برداری ها با ۳۴۰ میلیون دلار در سالافزایش ۱۵۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۰۴ داشته است. گردش وجوه بهره برداری ها در فصل چهارم به ۱۸ میلیون دلار یا ۱۲/۰ دلاربه ازای هر سهم در مقایسه با گردشوجوه منفی در فصل چهارم سال ۲۰۰۴ رسید.
• میزانتولیدات قابل استناد در سال ۲۰۰۵ حدود۴۴۷۰۰۰ انس، که این میزان در مارس ۲۰۰۵ به ۴۵۰۰۰۰ انسدرحین راهنمایی ها تهیه گردید. میزان ارزش نقدی طلا ۲۷۶ دلار به ازای هر انس است که این میزان در مارس ۲۰۰۵ به ۲۷۰دلار به ازای هر انس رسیده است.میزان تولیدات قابل استناد در فصل چهارم ۲۰۰۵ به ۱۱۷۰۰۰ انس با متوسط ارزش نقدی ۲۷۶ دلار به ازای هر انس رسیده است.
• نتایجعالی اکتشافات در سال ۲۰۰۵ بر روی پروژهQuimsacocha در اکوادور ادامه یافت. در ۲۸ اکتبر تخمین ذخایر،میزان ذخایر قطعی را ۸/۲ میلیونانس طلا نشان داد.
• باقیمت ۵۱۳ دلار به ازای هر انس در ۳۱ دسامبر۲۰۰۵ میزان ارزش شمش طلا به ۳/۲۷ میلیون دلار (۱۹/۰ دلار به ازای هر انس) افزایش یافت.
• درسوم مارس ۲۰۰۶ سهامداران Gallery Gold Limited به نفعمعاملات در رأی گیری شرکت کرده که به موجب آنIAMGOLD می تواندکل سهام GGL را بدست آورد. انتظار میرود تکمیل این معاملات در ۱۴ مارسانجام شود.
- تولیدات
- معدن طلای Sadiola
معدن طلای Sadiola شامل بهره برداری های روباز، اکتشافات کانسار طلای Sadiola همراه با کارخانه فرآوری carbon-in-pulp و تجهیزات مورد نیاز در Sadiola مالی می باشد. منطقه Sadiola در انتهای غربی جمهوری مالی در غرب آفریقادر نزدیکی مرز سنگال- مالی تقریباً در۷۰ کیلومتری جنوب Kayes واقعشده است.
اکتشافات در سال ۲۰۰۴ درون مجوز معدنی Sadiola درون محدوده معدنی روباز در سطح کانسار اکسیده با معدنکاری عمیق در کانی زایی سولفیده در زیر معدن روباز اکسیده انجام شد. سهم فعالیت های اکتشافی IAMGOLD در سال۲۰۰۴ درحدود ۱/۳ میلیون دلار آمریکا بوده است.
کانیزایی طلای فراگیر با تغییرات عیار از ۲ تا۲۰ گرم درتن در طول زون SFZ در امتداد بیش از ۲کیلومتری ایجاد گردیده است. کانی زاییعمدتاً شامل کربنات آلتره شده و توسعه کمتر در گری وک،دیوریت و گاهگاهی کوارتز- فلدسپار پورفیری می باشد. طلای اولیه بی نهایت ریز، عمدتاً کمتر از ۱۵ میکرون و به ندرتبا ذراتی با اندازه ۵۰ میکرونمی باشند.
این کانسار تحت هوازدگی شدید و عمیق در اعماق مختلف تا ۲۲۰ متر در طول ساختار SFZ خواهدرسید. در نتیجه هوازدگی عیار طلا در کانسنگ ساپرولیتی چگالی پایین (با وزن مخصوص ۷/۱ ) افزایش خواهد یافت. در قسمت عمیقتر کانی زایی ساپرولیت، سولفیدی ایجاد شده است. زون انتقالی از ساپرولیت سولفیدی ناگهانی به سنگ سخت مینرالیزه شده تبدیل خواهد شد.
کانسارطلای Sadiola به عنوان کانسار طلای مزوترمال در روی این نوع کانی زایی و آلتراسیون همراه با کانسار ایجاد گردیده است.
کارخانه فرآوری معدن طلایSadiola برای فرآوری ۴ میلیون تن کانسنگ در سال طراحی شده است، اما هم اکنون ۳/۵ میلیون تن کانسنگ را فرآوری می نماید. فعالیت معدن طلای Sadiola در نوامبر ۱۹۹۶ (۱۵ ماه پس از شروع ساختمان فرآوری) آغاز گردید و در دسامبر۱۹۹۶ اولین طلا تولید شد و درنتیجه مرحله مأموریت در اواسط فوریه ۱۹۹۷ و با آغاز تولیدات در اول مارس ۱۹۹۷ آغاز شد.
- معدن طلای Yatela
مجوزمعدنکاری معدن طلای Yatela در مالیدر مرز شمالی محدوده معدنی Sadiola واقعشده است. محدوده معدنی Yatela متعلق بهYATELA و دارای مساحتی درحدود ۱۹۵ کیلومتر مربع می باشد. معدن طلای Yatela تقریباً در ۲۵ کیلومتری شمال معدن طلای Sadiola و در نزدیکی جاده خاکی به Kayes قرار گرفته است، ایالت ناحیه ای که تقریباً در ۶۰ کیلومتری از معدن طلای Yatela واقع شده است.
SADEX مطالعات امکان سنجی را برای معدن درنظر گرفت و این مطالعات به وسیلهAngloGold انجام شد، در نتیجه یک معدن روباز با تغذیه ۵/۲میلیون تن در سال مورد بهره برداری هیپلیچینگ قرار خواهد گرفت.
پس از مطالعات امکان سنجی نهایی کهمیزان بهره برداری را ۵/۲ میلیون تن کانسنگ در سال با قدرت تولید ۲/۱ میلیون انس از کانسار Yatela در یکدوره شش ساله با متوسط ارزش نقدی ۱۷۵ دلار به ازای هر انس گزارش شد. ارزش مطالعات امکان سنجی ۵/۸ میلیون دلار آمریکا تعیین شد. اولین طلای تولیدی از بهره برداری روباز و هیپلیچینگ در می ۲۰۰۱ تولید گردید.
کلیهفعالیت های اکتشافی بوسیله YATELA انجامشد و اکتشافات در سال ۲۰۰۴ با اهداف جداگانه ای در نزدیکی معدن Yatela با اهداف متفاوتی انجام پذیرفت.
کارخانهفرآوری شامل تغذیه کنندهخردکننده یک استوانه انبار برای تولید محصول پلتی شده مناسب از فرآیند هیپ لیچینگ بوده است. سرعت بازیافت طلا درعمر متوسط معدن در مطالعات امکان سنجی ۸۵ درصد ثبت شده است. بازیافت واقعی طلا از شروع تا دسامبر ۲۰۰۳ حدوداً ۸۲ درصد بوده است. چرخهلیچینگ معدن طلای Yatela طولانیتر از میزان پیش بینی شده بوده است، گرچه، سرعت بازیافت نهایی برای کانسنگ حاوی طلا ۸۵ درصد پیش بینی شده است.
- معدن طلای Tarkwa
IAMGOLDدرحدود ۹/۱۸ درصد سود GFGL را دارا می باشد و دارای حق بهره برداری وتوسعه ماده معدنی که به نامتوالی Tarkwa در غنا،شامل معدن طلای Tarkwa می باشد.
معدن طلای Tarkwa در قسمتجنوب غرب غنا، درحدود ۳۰۰ کیلومتری بهره برداری ماده معدنی Tarkwa و در مجاورت قسمت شمالی ماده معدنی Teberebie قرار گرفته و در آگوست ۲۰۰۰ مالکیت آن به GFGLرسید.
با توسعه معادن، ظرفیت تولیدات هیپ لیچینگ از۲/۷ میلیون تن در سال به ۶/۱۲ میلیون تن در سال رسید.معمولاً محدوده هیپ لیچینگ قادر به فرآوری ۱۶ میلیون تن کانسنگ در سال می باشد. کانی زایی طلا در معدن طلای Tarkwa میزبان سنگ های رسوبی دگرگونشده Tarkwanian با سنپروتوزوئیک بوده که با ناپیوستگی روی توالی کمربندگرینستونی Birimian قرارگرفته است.
 طلابه صورت پراکنده میزبان ماتریکس فیلوسیلیکات، ماتریکس سیلیکاته کنگلومرا و گاهگاهی همراه با هماتیت مجدد متبلورشده ایجاد گردیده است. طلا عمدتاً به صورت خالصهمراه با مقدار کمی الکتروم و آلیاژی از طلا- مس میباشد. متوسط اندازه قطعات طلا از ۵۰ تا ۱۵۰ میکرون متغیر است. قطعات ریزتر طلا دارای شکل کروی بوده، در حالیکه دانههای درشت تر کروی تر و یا نیمهشکل دار هستند. اکسیدهای فرعی شامل مگنتیت، گوتیت، ایلمنیت و روتیل می باشد. مقادیر فرعی کلریت، کورنسیت، و آنکریتکانی کربناته کشف شده است. کانی های سولفیده در اینکان سنگ کشف نشده اند.
کلاً۱۷۷۰ گمانه اکتشافی (۱۶۹۹ مغزهالماسه و ۲۱۱ حفاری گمانه RC در مجموع ۲۳۰۰۰۰ متر) در محدودهTarkwa حفر شدند، و کل اطلاعات پایه ای با هم یکی شدند.
درمجموع ۴۵۴۵۴۳ متر حفاری RC کنترل عیار (۱۳۸۷۳ گمانه)در این محدوده انجام گردید.
- معدن طلای Damang
IAMGOLDدارای ۹/۱۸ درصد سهام در Abosso می باشد. Abosso دارای حق بهره برداری و توسعه ماده معدنیشناخته شده به نام توالی Damang در غنا کهشامل معدن طلای Damang است.
معدن طلای Damang تقریباًدر ۲۸۰ کیلومتری از طریق جاده در غرب Accra پایتخت غنا و در ۱۴۰ کیلومتری فرودگاه Takoradi در ساحل اقیانوس اطلس قرارگرفته اند.
توده ماده معدنی شامل کانسار سولفیدی استوک ورکی و کنگلومرایBanket می باشد. کانسارهایKwesie-Lima و Tomento بوسیلهکانی زایی میزبان درون کانسارهایپالئوپلاسر Tarkwaian مشخصشده اند و واحدهای کنگلومرایی کوارتزهایورقه ای درون واحدهای کوارتزیتی و ماسه سنگ های آرژیلیتی قرار گرفته اند.
سیلیسیشدن و رگه های کوارتز دارای تأثیر آشکارا و پراکنده همراه با کانیزایی طلای هیدروترمال هستند. اکثریت طلاها به صورت اولیه همراه با کانی زایی پیریت- پیروتیت هستند که در اطراف رگههای کوارتز ایجاد شده اند.
کل عیارکنترل کننده گمانه ها در اطلاعات پایه زمین شناسی قرار دادهشدند. اطلاعات اولیه شامل
 ۱) موقعیت اصلی برای کل RC وحفاری های الماسه،
 ۲) بررسی اطلاعات انتهای گمانه ها
۳) دادههای لیتولوژیکی،
۴( سنجش اطلاعات
 ۵) زون استراتیگرافیک نهایی تمام گمانه ها بودهاست.
- اکتشافات 
Quimsacocha-، اکوادور
فعالیت ها در اکوادور از ۱۹۹۵ با برنامه حفاری اولیه IAMGOLD با مالکیت ۱۰۰ درصد ۱۲۵۰۰ هکتاردر این کانسار در سال ۲۰۰۲ انجام شده است. از آن به بعد شرکت ۱۰ میلیوندلار برای اکتشافات ماده معدنی در اواخر ۲۰۰۵ صرف کرد و ۴۹۰۰۰ متر حفاری الماسه در ۱۹۴ گمانه به انجام رساند.
Quimsacochaدر جنوب اکوادور،۴۸۰ کیلومتری جنوب Quitoو ۴۰ کیلومتری جنوب غرب Cuenca،سومین شهر بزرگ اکوادور درارتفاع ۳۵۰۰ تا ۳۹۰۰ متری واقع شده است.
برنامه اکتشافی سال ۲۰۰۵ دارای ارزش ۲/۵ میلیون دلار وشامل ۲۷,۲۷۲ متر حفاری و تستفلزی بوده است. زون عیار بالا درون کانسار شامل ۵/۸ میلیون تن با عیار ۸/۶ گرمدرتن طلا، ۴۲ گرم درتن طلا و ۲۴/۰ درصد مس در عیار آستانه یک گرم طلا درتن، یا ۸۵/۱ میلیون انس طلا بوده که میزانیبیش از نیمی از ذخایر قطعی رانشان می دهد، بوده است.
Buckreef- تانزانیا
پروژه Buckreef در تانزانیاقرار دارد و مالکیت ۸۰ درصد پروژه در اختیارIAMGOLD می باشد که درطول اتمام معاملات Gallery Gold در مارس۲۰۰۶ بدست آمد. اکتشافات در Buckreef در سال۲۰۰۳ با موفقیت بزرگ انجام شد. محاسبات ذخایر جدید برای توسعهپروژه، در ادامه کامل کردن برنامه حفاری پرکننده در ژانویه ۲۰۰۶ با ادغام معادن روباز و زیرزمینی مطرح گردید.
کارهای اخیر پتانسیل معدن روباز Buckreef، دو زون عیار بالای زیرزمینی جدید تعیین شده، که یکی در زیر کانسار Buckreef و دیگری در ۵۰۰ متری شمال کانسار قرار دارند، شناسایی کانسارمهم روباز در ۲۰ کیلومتری شرق Buckreef، وافزایش ذخایر ممکن از ۱۵/۱ میلیون به ۹۳/۱ میلیون انس طلا را تأیید نمود.
- اکتشافات در آرژانتین
LosMenucos : IAMGOLD در آرژانتین در سال ۱۹۹۹ شروع به اکتشاف نمود بابدست آوردن حقوق معدنی بیش از۲۰ کیلومتر در طول آلتراسیون در ناحیه Los Menucos ایالت Rio Negro قرارگرفته است. در سال ۲۰۰۵، ادغام نتایج حفاری از سه برنامه حفاری و گذشتن از محدودیت های قانونی استفاده از سیانیددر Rio Negro درنتیجه استراتژی اکتشافی آرژانتین تغییر یافت.
برنامه های حفاری طرح شده در Rio Negro کنسل شدو هیچ فعالیت اضافه ای تا لغو شدن قانون سیانید انجام نشد.تمرکز کارها از ایالت های Rio Negro و Santa Cruz به کمربند مرکزی ایالت های SanJuan و Cajamarca منتقلگردید، جایی که کوشش ها برای شناسایی پروژه های در حال توسعه بوسیله طرف سوم یا روی پتانسیل بالای مناطقاکتشافی متمرکز شده است.
 - اکتشافات در برزیل
ایالت Rio Grande do Sul : IAMGOLD مالکیتبیش از ۹۰۰۰۰۰ هکتار را در اختیار دارد و تحت فعالیت توالی گرانیت-گرینستون با تاریخچه معدنکاری طلا بوده که می تواند به سال ۱۸۸۰ برگردد. کارهای صحرایی در سال ۲۰۰۵ بر روی دو تااز پنج مناطق تعیین شده قرارگرفتهاست. نتایج حفاری ها برای دستیابی به یکی از این اهداف و در ادامه برنامه ریزی طرح های اکتشافی بسیار امیدبخش بوده است. شرکت طی توافق نامه ای ۱۰۰ درصد سهام امتیاز معدن طلا- مس بهرهبرداری نشده Camaqua در مجاورت آن را بدست آورد.
 کوشش هایی برای کامل کردن اطلاعات بررسی شدهبرای درک بهتر محل معدن و زمینشناسی ناحیه ای در منطقه متمرکز شد.
ایالت Tocantins : IAMGOLD و سرمایه گذاری مشترک AngloGold Ashanti از سال ۱۹۹۹ بر روی پروژهTocantins کار کردند. در سال ۲۰۰۵، IncoLimited توافق نامه ایبا IAMGOLD و AngloGold Ashanti به امضا رساند که به موجب آن ۷۱درصد سهام ماده معدنی Tocantins (به جز سهام طلا) را بدست آورد.
- اکتشافات در سنگال
Bambadji اکتشافات شرکت IAMGOLD درسنگال از اوایل دهه ۱۹۹۰ انجام شد. برنامه حفاری برای تست در عمق درون ساختار Bambadji روی ماده معدنی Bambadji در شرق سنگال در سال ۲۰۰۵ کامل شد و نشان داد که کانی زایی در منطقه ادامه نیافته است. تمرکز برنامه ۲۰۰۶ بیشتر بر روی کنترل زمین شناسی،تأثیر زون عریض کانی زایی تعیین شده تا آن تاریخ خواهد بود. برنامه شامل جزئیات زمین شناسی منطقه و بررسی های ژئوفیزیکی خواهد بود. مطابق با کاهش قیمت مخارج نگهداری، تعدادی از اینامتیازات در سال ۲۰۰۵ لغو شد.
 -دیگر پروژه ها
دیگرمناطق اکتشافی شامل پروژه های Kitongo و Maji Moto در تانزانیا، ShasheLease در بوتسوانا و ۴۹ درصد سهام پروژه سرمایه گذاری مشترک Nyakafuru با Resolute Mining و همچنین ۵ پروژه اکتشافی که سه تای آنها شامل شریکان سرمایه گذاری مشترک بوده است.

مقالات مشابه :

معرفی شرکت طلای دوربان رودپرت دیپ (DRDGOLD)

معرفی شرکت معدنی هسلا Hecla ، تولیدکننده طلای ارزان قیمت

معرفی شرکت طلای آتلانتیک

معرفی شرکت معدنی ریو تینتو

معرفی شرکت طلای گلد فیلدز

معرفی شرکت طلای نیو گینا

معرفی گوهرها و سنگ هاى قیمتی افغانستان

معرفی سنگ های قیمتی صنعتی کهن و فراموش شده در ایران

سلطان‌ مروارید

مروارید ، گوهر عشق و شانس

مروارید گوهری قیمتی

خواص درمانی مروارید Pearl

خواص مروارید Pearl

مروارید سنگ متولدین خرداد، گوهر شانس‌ و نیکبختی‌

شناخت مروارید،گوهر دریا

خواص درمانی مروارید

خواص درمانی و شفابخش مروارید

معرفی انواع مراورید ،شیوه شناخت مروارید اصلی از بدلی

سنگ قیمتی مروارید تاهیتی

گوهر قیمتی: مروارید آکویا

مروارید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.