کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

شناخت گوهر و سنگ های قیمتی

 شناخت گوهر و سنگ های قیمتی

برای داشتن یک گوهر مناسب شیوه های گوناگونی وجود دارد که البته مستلزم صرف هزینه هایی نیز است. در زیر به چند نمونه از راه هایی که می توانید به یک گوهر مناسب دسترسی یابید، ذکر شده است.
می توانید مستقیماً به معادن سنگ های قیمتی همچون میانمار، سریلانکا یا ماداگاسکار سفر کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. اگر خودتان شخصاً برای خرید گوهر سفر می کنید باید این توانایی را داشته باشید تا با نگاه کردن، کیفیت تقریبی آن را تشخیص دهید و اگر خودتان چنین توانایی ندارید شخص آگاهی را با خود ببرید تا برای گوهری بی کیفیت پول نپردازید.
شما می توانید از نمایشگاه های بازرگانی همچون "توسکان جم" و "مینرال شو" بازدید کنید. موفقیت در عرض چند ماه یا سال رخ نمی دهد.
انتخاب گوهر برای شروع کار بستگی به میزان بودجه ای دارد که برای شروع در نظر گرفته اید. هر چه پول بیشتری بدهید سنگ با کیفیت تری برای فروش خواهید داشت.
می توانید گوهر تراش نخورده را از جاهایی مثل ماداگاسکار تهیه کرده و آن را با قیمت بسیار عالی در جای دیگر به فروش برسانید. همچنین می توانید پس از تهیه سنگ راف، با استفاده از هنر یک تراشکار آن گوهر را تراش داده و قطعه ای جواهر گرانبها بدست آورید و سپس آن را به جواهرفروشی ها بفروشید.
زمانیکه به صورت خرده فروش کار می کنید این توانایی را دارید که پول بیشتری بسازید ولی برای اینکار شما باید سرمایه اولیه ی خوبی داشته باشید چراکه به تجهیزات مناسب و تراشکار حرفه ای نیاز دارید. البته باید این آگاهی را داشته باشید که ممکن است سنگ های شما به سرعت به فروش نرود.
تمامی گوهرهایی که می خواهید بفروشید به گواهی تایید کیفی از یکی از موسسات معتبر داخلی یا خارجی، نیاز دارند. نوع و کیفیت تراش سنگ بسیار بر روی قیمت آن موثر است. با تراشی مناسب و زیبا می توان صدها بار بر ارزش گوهر افزود. بنابراین کیفیت تراش بسیار مهم است.
باید بتوانید خواسته های مشتری های خود را بشناسید و بر اساس تامین خواسته هایشان عمل کنید. هر سنگی در خرده فروشی ها نیاز به گواهینامه دارد. این اولین گام تفاوت یک خرده فروش با شرکت های بزرگ است

مقالات سنگ های و گوهرها:

طرح های جدید جواهرات و سنگ های قیمتی

شناخت کیفیت سنگ های قیمتی و گوهرها

نفریت ارزش سنگ قیمتی nephrite

تراش گوهرها، آموزش تراش سنگ های قیمتی

سنگهای قیمتی ایران

شناخت انواع گوهرها و سنگهای قیمتی

منشا سنگ های قیمتی رنگی

برند موفق جواهرات، سنگ های قیمتی و اجناس لوکس

پولیش جواهرات و سنگ های قیمتی

تاثیر گوهرها،سنگ‌های قیمتی‌ و جواهرات

خواص درمانی سنگها و گوهرها

خواص درمانی عقیق

خواص درمانی عجیب جواهرات و سنگ ها

خواص درمانی سنگ سودالیت

خواص درمانی سنگ کونزیت

سنگ درمانی با سنگ های شفابخش

تاریخ سنگ درمانی و گوهر درمانی

خواص عجیب درمانی سنگهای قیمتی و گوهرها

شیوه شارژ سنگ های درمانی

کاربرد سنگ های درمانی

فهرست سنگهای درمانی و شفابخش

سنگ درمانی

خواص سنگ درمانی و گوهرها

سنگ درمانی و خواص گوهرها

خواص درمانی طلا و نقره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.