کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد با فروش فایل

کسب درآمد با فروش فایل

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد اینترنتی ، فروش فایل و کسب درآمد اینترنتی از طریق ارائه محصولات دانلودی است روشی که فوق العاده مهم بوده و همیشه مشتری وخواهان خود را دارد . اگر از بین روش های کسب درآمد بخواهم ساده ترین ، بهترین و راحت ترین شیوه کسب درآمد را انتخاب کنم بدون تردید شیوه فروش فایل را انتخاب می کنم
در اینجا و مقاله بعدی قصد دارم تا شیوه کسب درآمد از فروش فایل را آموزش دهم همراه ما باشید.

فروش فایل و محصولات دانلودی، یک منبع درآمد اینترنتی پایدار

در لغت‌نامه واژه فایل File پرونده ترجمه شده است، در ادبیات اداری ایران فایل File و پرونده دو چیز کاملا متفاوت از هم هستند، که سه کاربرد مختلف دارند. چون به پرونده می‌گویند پرونده، به کمد مخصوص پرونده‌ها می‌گوینده فایل File  و به اطلاعات ذخیره شده روی کامپیوترها هم می‌گویند فایل! نمی‌دانم نوشتن فایل به فارسی درست است یا غلط، و باز نمی‌دانم این واژه هم مثل کلمات «بانک، تاکسی و رادیو» باید فارسی شده قلمداد شود یا خیر؟ به هرحال برای درک بهتر موضوع و البته سادگی کار به همان «فایل» با نوشتار فارسی استناد می‌کنیم. در کل این نوشته وقتی از فایل صحبت می‌کنم منظور من همان ده‌ها یا صدها شیئ کوچک روی کامپیوتر  است که حاوی اطلاعاتی است که برای ما مهم است – یا حداقل در زمانی مهم بوده است – و می‌تواند همین درجه اهمیت را برای دیگران هم داشته باشد.

اگر فایل یا پرونده کامپیوتری را یک کالا یا محصول قلمداد کنیم این محصول به لحاظ قابلیت منحصر به‌فردی که دارد در نوع خودش یکی از ارزشمندترین دستاوردهای فناوری برای علم، صنعت و زندگی امروز به شمار می‌آید. فایل‌ها قابلیت تکثیر دقیق با حداقل هزینه را دارند. این ملموس‌ترین نشانه از فیلم‌های علمی تخیلی برای نسل ماست چرا که تهیه رونوشت از یک کتاب یا پرونده کاغذی که با حفظ تمام جزئیات دقیقا مشابه نمونه اصلی باشد، اگر سخت‌تر و پرهزینه‌تر نباشد، آسان‌ هم نیست. در این مبحث به یکی از متداولترین روش‌های کسب‌درآمد از اینترنت کسب درآمد بالا با فروش فایل می‌پردازم. منبع و ایده اصلی این نوشته دهها پرسش و نظر ارزشمندی است که کاربران برای نت‌استارت ارسال کرده‌اند.

آیا فروش فایل می‌تواند یک منبع درآمد پایدار و قابل اتکاء باشد؟

بله می‌تواند و هستند کاربران زیادی که با همین روش در ایران و در وب فارسی درآمد خوبی دارند، البته اگر به دنبال ثروت بیل‌گیتس، موفقیت استیوجابز یا شهرت مارک‌زاکربرگ هستید باید به دنبال راه‌حلهای پیچیده‌تر و ساختارهای اصولی‌تری باشید. وقتی از فروش فایل صحبت ‌کنیم به موازات هم به چند موضوع به هم پیوسته می‌پردازیم یعنی تولید فایل، فروش فایل، بازاریابی فایل و جایی که باید در آن فایل‌ها را فروخت یعنی بستر فروش فایل..

شغل اول یا شغل دوم، دائم یا موقت

در اولین قدم تعیین کنید که چرا می‌خواهید فایل بفروشید؟ پاسخ شما در این مرحله تعیین کننده روند اجرایی و از همه مهم‌تر میزان درآمد شما خواهد بود. اگر دلیل تمایل شما صرفا در اختیار داشتن تعداد زیادی فایل است یا دلیل آن علاقه به منبع درآمدی از اینترنتی است، این دو انگیزه دقیقا دو مسیر متفاوت پیش روی شما قرا خواهد داد. در میان نظرات و پیام‌‌های ارزشمند شما به مواردی که بیشتر از همه به آن توجه شده بود می‌پردازم. امیدوارم شما با مطابقت آن با شرایط خوتان بتوانید به سطح درآمد مطلوب خودتان برسید. در هر صورت فروش فایل می‌تواند به عنوان شغل یا فعالیت اصلی، شغل دوم یا یک فعالیت جانبی در نظر گرفته شود و به اندازه اعتباری که به آن می‌بخشید برای شما درآمد آنلاین ایجاد خواهد کرد.

مهم‌ترین عوامل

مهارت و یادگیری راههای ارزان بازاریابی اینترنتی عامل تعیین‌کننده‌ترین عامل موفقیت در فروش فایل است. بستری که در آن فایل‌ها برای فروش گذاشته می‌شود دومین عامل و کیفیت و کمیت محتوای تولید شده به عنوان عامل تاثیرگذار سوم است. بنابراین اگر فایل‌هایی که تولید کرده‌اید را در بسترهای فروش فایل – که در ادامه معرفی می‌کنیم – بارگزاری کنید و منتظر پیامک واریز به حساب بنشینید، شاهد درآمد قابل توجه و پایداری نخواهید بود.

مقاله فروش فایل ادامه دارد .....


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.