کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از روش های متداول و قدرتمند لینک سازی می باشد که شما در ازای پداخت مبلغی می توانید یک مقاله یا خبر در یک وب سایت معتبر درج کنید و لینک های خود را درون متن ان قرار دهید. این نوع از لینک سازی با توجه به قدرت و اعتبار بالای سایت میزبان و همچنین قرارگرفتن لینک داخل متن و فالو بودن آن ارزش بسیار زیادی دارد.
در بک لینک گرفتن اهمیت رپورتاژ آگهی چنان بالاست که کارشناسان حوزه اینترنت و سئو سفارش می کنند که به جای بک لینک سازی بی ارزش ، بهتر است که به فکر گرفتن رپورتاژ آگهی باشید و گوگل به این نوع تبلیغات و لینک سازی اهمیت بالایی می دهد مخصوصا اگر در سایت همکار و یا مرتبط این کار انجام شود.
روش ادغام
در این روش شما دامنه های منقضی شده مرتبط با کسب و کار خود را پیدا می کنید و آن ها را به دامنه خود ریدایرکت می کنید. نکته بسیار مهم در این رابطه این است که دامنه باید کاملا با سایت شما مرتبط باشد.
بک لینک های کلاه خاکستری

تکنیک های کلاه خاکستیر به تکنیک هایی گفته می شود که خلاف مقررات گوگل است. اما جوری عمل می کنیم که گوگل متوجه مصنوعی بودن ان ها نشود.این تکنیک ها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود اما خطرات خاص خود را نیز دارند. یکی از این تکنیک ها استفاده از سایت های web.2.0 می باشد. در این سایت ها شما روی محتوای خود کنترل دارید و می توانید با هر عبارتی به وب سایتتان بک لینک بدهید. مدل کم خطر استفاده این وب سایت ها، استفاده از آن ها در لایه دوم لینک سازی است.

خلاصه اینکه از میان همه بک لینک ها و لینک سازی ها از  رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری به عنوان تاثیرگذارترین لینک سازی نام می برند می برند

چندین نکته در مورد لینک ها یا  اصول مهم بک لینک

کاهش تعداد بک لینک های شما تا حدودی طبیعی است. کسب بک لینک یک فرآیند دائمی است و شما باید همیشه برای کسب بک لینک اقدام کنید.

سرچ کنسول گوگل گزارشی از بک لینک های سایت شما را نشان می دهد. اگر بک لینکی در این لیست وجود ندارد احتمالا یا ایندکس نشده و یا در این گزارش آورده نشده است.
بک لینک ها همچنان جزء مهم ترین فاکتور های رتبه بندی هستند. بک لینکی در رتبه بندی تاثیر زیادی دارد که از سایت های معتبر و قوی و به صورت طبیعی کسب شده باشد.( یا طبیعی جلوه داده شود!!)
بک لینک های نوفالو، pagerank را انتقال نمی دهند ولی به طبیعی جلوه دادن فرایند لینک سازی شما کمک می کنند.
تعداد بک لینک های مورد نیاز شما بستگی به سطح رقابت حوزه کاری شما دارد.با استفاده از ابزار ahrefs می توانید این اطلاعات را بدست آورید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.