کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

بک لینک های مضر ، بک لینک های پایه

بک لینک های مضر و مخرب

همه بک لینک ها خوب ومفید نیستند برخی از انها نتیجه معکوس داشته و مضر و مخرب می باشند و به رشد سایت ضربه زده و چه بسا که موجب پتالتی شدن سایت توسط گوگل شوند.
برخی از بک لینک ها وجود دارند که در صورت لینک شدن به سایت شما، دامنه شما را در معرض ریسک پنالتی یا الگوریتمی قرار می دهد. این مدل بک لینک ها عبارتند از :

بک لینک های نا مرتبط

بک لینک های دریافتی شما می بایست از سایت های مرتبط یا حداقل عمومی باشد. دریافت بک لینک از وب سایتی که هیچ ارتباطی به وب سایت شما ندارد، می تواند باعث شک گوگل به لینک سازی شما شود.

دریافت بک لینک از سایت های فروشنده لینک

شاید شما هم با این نوع سایت ها برخورد کرده باشید. سایت هایی وجود دارند که در ازای مبلغی لینک سایت شما را در ساید بار یا فوتر سایت خود قرار می دهند. دریافت بک لینک از این سایت ها ریسک بالایی دارد و خرید بک لینک از آن ها برای افراد مبتدی توصیه نمی شود. این وب سایت ها دارای ویژگی زیر هستند:
  1. تعداد زیادی پیوند به بیرون در صفحه اصلی خود دارند. در سایت های نرمال معمولا این تعداد لینک خارجی وجود ندارد.
  2. لینک های خروجی با موضوع سایت ارتباطی ندارد.
  3. معمولا محتوای این وب سایت ها ضعیف است.

کامنت بک لینک

یکی از ساده ترین راه های دریافت بک لینک، استفاده از کامنت و نظر دهی در وبلاگ های وب سایت ها می باشد. معمولا در این صفحات افراد زیادی برای ثبت بک لینک مراجعه می کنند. اکثر این سایت ها ضعیف و اسپم می باشند و قرار گرفتن لینک شما در کنار این لینک ها ریسک بالایی دارد.

لینک های ساید بار و فوتر

اگرچه این مدل بک لینک ها همچنان تاثیر خود را دارند، اما ریسک بالایی دارند. فروشندگان این لینک های قدرتمند تنها را انتخاب نکرده اند بلکه آن ها را به سایر اشخاص نیز می فروشند. بنابراین طبیعی است که لینک شما در کنار لینک های ضعیف یا اسپم قرار گیرد.
نکته دیگری که در مورد این لینک ها وجود دارد این است که ساید بار یا فوتر در تمام صفحات سایت تکرار می شود و در صورتی که شما از کلمه کلیدی به عنوان انکر تکست استفاده کنید، خطر و ریسک پنالتی گوگل بالا می رود. اگر تصمیم به استفاده از آن ها را دارید باید ریسک استفاده کردن از آن ها را بپذیرید.
توصیه می کنیم در سایدبار از لینک نوفالو و یا انکر تکست برند استفاده کنید و یا در صورت امکان فقط در صفحه اصلی وب سایت نمایش داده شود.

بک لینک های خودکار

ابزارهایی وجود دارند که به طور انبوه و اتوماتیک برای یک وب سایت بک لینک می سازند. می بایست از این ابزارها برای لینک سازی مستقیم سایت خود دوری کنید. اکثر بک لینک های ساخته با این ابزارها اسپم هستند و شانس پنالتی شدن وب سایت شما را بالا می برند. مهم گرفتن بک لینک های مناسب و تاثیر گذار است  برای همین گرفتن چند بک لینک خوب بهتر از هزار بک لینک رایگان  بی اثر می باشد
در ادامه قصد داریم بک لینک های پایه ای را معرفی کنیم.
بک های بنیادی و پایه ای همان چیزی هستند که هر وب سایت عادی باید آن ها را داشته باشد. ان ها برای سایت شما اعتماد و اعتبار ایجاد می کنند. شما می بایست از انکر تکست یا URL و یا برند برای بک لینک های بنیادی استفاده کنید.
شبکه های اجتماعی
اولین کاری که شما می بایست انجام دهید این است که در شبکه های اجتماعی عضو شوید و در آن ها فعالیت کنید. مانند :
فیسبوک
توئیتر
لینکدین
پینترست
اینستاگرام
برای نمونه شبکه اجتماعی  لینکدین شبکه تخصصی کسب و کار می باشد و فعالیت در آن مشخص است که چه مزایایی به همراه خواهد آورد افراد متخصص مرتبط با کسب و کار و مدیران برندهای تجاری در اینجا فعال هستند لذا لینک گرفتن از اینجا خیلی اهمیت دارد.
مطالب و صفحات وب سایت خود را در این پلتفرم ها به اشتراک بگذارید. این کار می تواند برای شما ترافیک ارجاعی نیز به ارمغان آورد. هر چه این لینک ها را کاربران بیشتری لایک، کامنت و یا کلیک کنند، تاثیرگذاری آن ها نیز بیشتر خواهد شد. در اصطلاح به آن ها سوشیال سیگنال نیز گفته می شود.
ثبت لینک در دایرکتوری های مرتبط
دریافت بک لینک از بیشتر دایرکتوری ها تاثیر چندانی ندارد. اما برخی از آن ها ارزشمند هستند.از آنجا که لینک های دریافتی از دایرکتوری ها فالو و مرتبط هستند و دریافت بک لینک هایی با این کیفیت کار دشواری است، این بک لینک ها بسیار ارزشمند هستند.
درج کامنت در وبلاگ های مرتبط
بسیاری از کارشناسان سئو به دلیل نوفالو بودن، از ساخت این لینک ها صرف نظر می کنند. در حالی که این بک لینک ها تاثیرگذاری خود را همچنان دارند. این بک لینک ها به دلایل زیر ارزشمند هستند:
  • قرار گیری لینک شما در کنار لینک های مرتبط دیگر
  • تنوع سازی در انکر تکست (استفاده بیشتر از انکرتکست های برند مانند حرف آخر)
  • دریافت تعدادی ترافیک ارجاعی
  • تعادل در تعداد لینک های فالو و نوفالو
نکته مهم در ثبت کامنت این است که کامنت شما می بایست با ارزش و کاملا مرتبط با متن صفحه باشد تا هم مورد تایید قرار بگیرد و هم تاثیرگذاری آن بیشتر شود.

بک لینک از فروم های مرتبط

فعالیت در فروم و انجمن های مرتبط یکی از راه های عالی برای شناخت برند شما است. برخی از انجمن ها اجازه درج بک لینک را به شما می دهند که برخی از آن ها فالو و برخی دیگر نوفالو هستند. در تاپیک های مرتبط با حوزه کاری خود فعالیت کنید و نام برند و خدمات خود را در آن ها ذکر کنید. برای یافتن فروم های مرتبط با حوزه کاری خود دستور زیر را در گوگل تایپ کنید :
کلمه کلیدی + forum
نتایج گوگل را بررسی و تعدادی از آن ها را باز کنید.
در فروم ها ثبت نام کنید.
پروفایت خود را تکمیل کنید.
لینک های پروفایل به صورت URL خواهد بود بنابراین برای تاثیرگذاری بیشتر در بیوگرافی یک معرفی از خدمات خود را بنویسید و حتما کلمه کلیدی را درون متن آن قرار دهید.به قرار گرفتن لینک در کنار کلمه کلیدی Co-Occurrence گفته می شود که از روش های جدید لینک سازی می باشد.
حتما قوانین و مقررات فروم ها را رعایت کنید تا از ان ها اخراج نشوید. تعداد دوستان خود را در این انجمن ها افزایش دهید تا بیشتر دیده شوید و به مرور مطالب بیشتری را در انجمن به اشتراک بگذارید.
بعد از معرفی لینک های پایه نوبت به معرفی لینک های قدرتمند می رسد.
بک لینک های قدرتمند در نتایج شما تاثیر زیادی دارند زیرا :
1.مرتبط هستند
2.معتبر هستند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.