کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد از پاپ آپ

کسب درآمد از پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ یا بالاپر POPUP از روش های قدیمی کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود که مخالفان و موافقان خاص خود را دارد . در این تاپیک قصد بررسی و یا نقد آن را ندارم و بیشتر قصدم معرفی و شناخت اجمالی نسبت به این روش قدیمی و  روی اعصاب رو می باشد.

پاپ اپ پنجره کوچک تبلیغاتی است که به هنگام ورود به یک سایت برای شما باز می شود.

در این روش کسب درآمد از سایت و وبلاگ را تجربه می کنید در این نوع سیستم ابتددا در سایت مربوطه ثبت نام کرده و کد پاپ اپ مربوطه را برداشت و در قالب سایت خود قرار می دهید از این پس به ازای هر بازدید مبلغی به حساب شما اضافه خواهد شد

کسب درآمد اینترنتی از پاپ آپ

حرف و حدیث درباره شیوه و راههای کسب درآمد از پاپ آپ یا بالا پر و یا هر چیزی دیگری که رویش گذاشته شود زیاد است اما در مقطعی کسب درآمد از تبلیغات پاپ آپ خیلی رواج داشت و وارد هر سایتی می شدی کلی پنجره به بیرون می پرید و روی اعصاب بود . امروزه به دلایلی زیادی کمتر شده و تعدادی معدودی از کاربران از این شیوه کسب درآمد اینترنتی استفاده می کنند.

توضیحات مربوط به سیستم ها :
پنجره های باز شو (pop-up) پنجره های ثانویه مرورگر وب هستند که هنگامی که یک وب سایت را نمایش داده یا روی پیوند یک آگهی تبلیغاتی کلیک می کنید در مقابل یا در پشت پنجره جاری ظاهر می شود. روش کار : شما ابتدا در سیستم عضو شده و کد پاپ اپ مربوطه را برداشت و در سایت خود قرار می دهید از این پس به ازای هر بازدید مبلغی به حساب شما اضافه خواهد شد

افزایش درامد بیشتر :  سیستم ها معمولا به نحوی تعبیه شدند که شما می توانید تعیین کنید در روز چند پاپ برای کاربران شما نمایش داده شود و این کار باعث افزایش درامد شما خواهد شد

به ازای هر کلیک چه مقدار پرداختی دارید : برای هر پاپ مبلغی  بین ۳ تا ۵ تومان برای هر بازدید دریافت خواهید کرد

ایا به ازای هر بازدید پاپ باز می شود : خیر معمولا هر ایپی در ۲۴ ساعت فقط یک بار باز خواهد شد مگر اینکه شما تعداد ان را بالاتر تایین کرده باشید ( این امکان در کنترل پنل شما قابل تغییر می باشد)

شناخت معایب و مزایای تبلیغات کلیکی

بررسی معایب و مزایای کسب درآمد از راه کلیک

تبلغیات کلیکی برای خود طرفداران و مخالفان زیادی دارد که هر کدام برای اثبات برحق بودن خود دلایلی را ذکر می کنند برای آشنایی با معایب و مزایای تبلیغات کلیکی در اینجا چند مورد را فهرست کردم

مزایای تبلیغات کلیکی

مقرون به صرفه بودن

در تبلیغات کلیکی (PPC)، شما به ازای کلیک‌هایی که کاربران به روی تبلیغات شما می‌کنند هزینه پرداخت می‌کنید، بنابراین به ازای نمایش‌های دریافت شده هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و می‌توانید با توجه به قیف بازاریابی و فروش خود و ارزشی که هر کاربر برای شما دارد، کمپین‌های تبلیغات کلیکی خود را به صورت دقیق برنامه‌ریزی کرده و قیمت کلیک را متناسب با ارزش کاربران ورودی به سایت تعیین کنید.

هدفمندی

یکی از کلیدی‌ترین مزیت‌های تبلیغات کلیکی که این نوع تبلیغات را در میان تبلیغ‌دهندگان به محبوبیت رسانده هدفمند بودن آن است. در تبلیغات کلیکی شما می‌توانید تنظیمات مختلف کمپین‌های کلیکی را بر اساس اطلاعاتی که از مخاطبان خود دارید تغییر دهید. برای مثال می‌توانید منطقه جغرافیایی که کاربران شما در آن حضور دارند، دستگاهی که استفاده می‌کنند، اپراتور موبایلی که به آن‌ها سرویس می‌دهد، ساعت زمانی نمایش تبلیغات، رسانه‌های نمایش دهنده را با توجه به اطلاعاتی که از مخاطبان خود دارید انتخاب کنید.

قابل سنجش بودن

پلتفرم‌های ارائه دهنده تبلیغات کلیکی‌ معمولا گزارش‌های کاملی از هزینه‌های انجام شده و نتایج حاصل از این هزینه‌ها به تبلیغ‌دهندگان ارائه می‌دهند، همچنین در تبلیغات کلیکی با استفاده از ابزارهایی همانند گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) و گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) قابلیت مانیتور و تحلیل اطلاعات مربوط به کمپین‌های کلیکی به صورت وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از این ابزارها نتایج حاصل از تبلیغات انجام شده را به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.

 سریع بودن

راه‌اندازی تبلیغات سنتی می‌تواند روزها طول بکشد. اما در تبلیغات کلیکی شما از تصمیم به نمایش تبلیغات تا اجرای آن به روی محیط اینترنت تنها نیم ساعت فاصله دارید. همچنین تبلیغات کلیکی نتایج بسیار سریع‌تری نسبت به روش‌های دیگر بازاریابی برای ما به ثمر می‌آورند. برای مثال در صورت صرف هزینه به روی فعالیت‌های مربوط به سئو، دستیابی به نتایج این فعالیت‌ها می‌تواند ماه‌ها طول بکشد، در صورتی که نتایج صرف هزینه به روی تبلیغات کلیکی به صورت لحظه‌ای قابل مشاهده هستند.

منابع آموزشی

یکی از دلایل افزایش محبوبیت تبلیغات کلیکی در سال‌های گذشته و افزایش استفاده شرکت‌ها از این نوع تبلیغات قابلیت آموزش و یادگیری این نوع تبلیغات بوده است. افراد متخصص فعال در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها تصمیم‌های خود را مبتنی بر دانش و آموخته‌های خود اخذ می‌کنند و آشنایی با تبلیغات کلیکی و مزیت‌ها و معایب و نحوه تخصیص بودجه به آن نقش کلیدی در افزایش محبوبیت این نوع تبلیغات داشته است و در مقایسه با روش‌های دیگر تبلیغات یک مزیت کلیدی تلقی می‌شود.

 

معایب تبلیغات کلیکی

نیازمندی زمان

برخلاف مدل‌های تبلیغات اجاره‌ای که شما در پایان دوره کیفیت ترافیک دریافتی را مورد بررسی قرار داده و در مورد تداوم انجام تبلیغات در آن رسانه تصمیم می‌گیرید، در تبلیغات کلیکی به دلیل اینکه داده‌های مربوط به تبلیغات به صورت زنده قابل تحلیل و بررسی هستند، ارزیابی تبلیغات کلیکی در لحظه امکان پذیر بوده و برای بهینه‌سازی و بهبود تبلیغات کلیکی خود ملزم هستید که زمان کافی را به بررسی‌ داده‌ها و بهینه‌سازی این تبلیغات اختصاص دهید.

نیازمندی تجربه و دانش کافی

برای برنامه‌ریزی و اجرای موثر و مفید کمپین‌های تبلیغات کلیکی به دانش کافی و تجربه قبلیدر این زمینه نیاز دارید و عدم برخورداری از این دو عامل می‌تواند موجب شود که بودجه‌ بازاریابی شما بی آنکه بهره‌ای داشته باشد هزینه شود. در آژانس‌ها و شبکه‌های تبلیغاتی معمولا افرادی به عنوان اکانت منیجر (Account Manager) به تبلیغ‌دهندگان در برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی کمک می‌کنند.

بودجه کمپین‌ها به سرعت مصرف می شوند

برخلاف سئو که زمان و مهارت‌ها به عنوان سرمایه مورد نیاز آن به حساب می‌آیند، تبلیغات کلیکی نیازمند نظارت و بهینه سازی دائمی هستند زیرا اجرا کردن کمپین نیازمند پول به عنوان سرمایه می‌باشد که در صورت نبود بهینه سازی و نظارت، سرمایه و هزینه شما بازگشتی در پی نخواهد داشت.

تبلیغ لزوما منجر به فروش نمی‌شود

شما باید به این نکته دقت کنید که کلیک‌های صورت گرفته بر روی تبلیغات شما و کاربرانی که به وبسایت شما می‌آیند لزوما به فروش و اهداف بازاریابی شما منجر نمی‌شوند و وظیفه طراحی صفحه فرود (Landing Page) و محصولاتی که به شما در تبدیل کاربران اینترنت به خریداران کمک می‌کنند همچنان در زمان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی باقی است.


کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

زمانی که از تبلیغات کلیکی صحبت می‌کنیم مخاطبان ما به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • صاحبان کسب و کار (تبلیغ‌دهندگان)
  • صاحبان رسانه (ناشران)

تا اینجا ما در مورد چگونگی انجام تبلیغات کلیکی برای دسته اول یعنی تبلیغ‌دهندگان صحبت کردیم. دسته دوم، یعنی ناشران، صاحبان رسانه نمایش دهنده تبلیغات هستند که با ایجاد محتوای ارزشمند و جذب ترافیک به سایت خود رسانه‌ای برای نمایش تبلیغات تبلیغ‌دهندگان ایجاد می‌کنند.

تعرفه تبلیغات کلیکی

تعرفه تبلیغات کلیکی متناسب با نوع تبلیغات و رسانه‌ای که تبلیغات در آن انجام می‌شود می‌تواند متفاوت باشدیعنی با توجه به انواع تبلیغات کلیکی  فرق می کند و متغیر است. برای مثال تعرفه تبلیغات کلیکی برای تبلیغات همسان (Native) با تعرفه تبلیغات در جستجو (Search Ads) بسیار متفاوت است.


کسب درآمد با تبلیغات کلیکی

کسب درآمد با تبلیغات کلیکی

بلیغات کلیکی (Pay Per Click) به تبلیغاتی اشاره دارد که در آن‌ها تبلیغ‌دهندگان تنها به ازای کلیک انجام شده به روی تبلیغات خود در رسانه‌های ناشر، هزینه پرداخت می‌کنند. در این روش تبلیغ‌دهندگان برای نمایش‌هایی که منجر به کلیک نمی‌شوند هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.به دلیل اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی و اینکه افرادی زیادی به این کسب درامد اینترنت یعلاقه دارند در اینجا به بررسی و معرفی آن می پردازم

 

تبلیغات PPC یا تبلیغات CPC؟

زمانی که از تبلیغات کلیکی صحبت می‌شود معمولا دو عبارت CPC و PPC مشابه پنداشته می‌شوند و برداشت اشتباه از این دو عبارت می‌تواند باعث سردرگمی تبلیغ‌دهندگان شود. در ادامه هر دو عبارت را به صورت خلاصه تعریف می‌کنیم.

پرداخت به ازای کلیک (PPC)

PPC کوتاه شده Pay Per Click یا پرداخت به ازای کلیک است و به شیوه پرداخت هزینه تبلیغات اشاره دارد. در این شیوه پرداخت تبلیغ‌دهندگان به ازای هر کلیک انجام شده در رسانه‌های ناشر به روی تبلیغاتشان به ناشر مبلغ مشخصی پرداخت می‌کنند.

هزینه هر کلیک (CPC)

CPC کوتاه شده Cost Per Click و به معنای هزینه هر کلیک است. هزینه هر کلیک زمانی به کار می‌رود که شما در حال برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) هستید و هزینه‌ای که در نظر دارید برای هر کلیک بپردازید را CPC می‌نامید.

 

انواع تبلیغات کلیکی اینترنتی

همسان (Native)

در ایران تبلیغات همسان از جمله محبوب‌ترین روش‌های انجام تبلیغات برای برندهای بزرگ هستند. در تبلیغات همسان، محتواهای تبلیغاتی تبلیغ‌دهندگان در قالب تصویر و متن به کاربران نشان داده می‌شود. تبلیغات همسان در ایران معمولا در قالب مطالب پیشنهادی (Recommendation Ads) و در محیط سایت‌ها به کاربران نشان داده می‌شوند. در ادامه یک نمونه تبلیغات همسان مدیااد را در سایت ورزش۳ مشاهده می‌کنید.

بلیغات در جستجو (Search ads)

تبلیغات در جستجو (Search Ads) یکی دیگر از روش‌های بسیار محبوب انجام تبلیغات در ایران است. در این نوع تبلیغات محتوای تبلیغاتی تبلیغ‌دهندگان در نتیجه جستجوی کاربران اینترنت و در صورت مرتبط بودن با عبارت جستجو شده توسط کاربران به آن‌ها نشان داده می‌شود. یکی از ملموس‌ترین مثال‌های تبلیغات در جستجو، تبلیغات گوگل (Google Ads) هستند. در تبلیغات گوگل تبلیغ‌دهندگان کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود را تعریف کرده و گوگل با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود و با توجه به میزان ارتباط آن کلمات کلیدی با عبارات جستجو شده توسط کاربران، محتواهای تبلیغاتی تبلیغ‌دهندگان را به آن‌ها نشان می‌دهد.

در کنار تبلیغات گوگل (Google Ads)، نوع دیگری از تبلیغات جستجو که در ایران محبوب و مورد استفاده برندهای بزرگ است، تبلیغات جستجوی کافه‌بازار (CafeBazaar Search Ads) است. در تبلیغات جستجوی کافه‌بازار صاحبان اپلیکیشن می‌توانند پس از تعیین کلمات کلیدی مرتبط به کسب‌وکار خود و ثبت محتواهای تبلیغاتی، تبلیغات خود را در نتیجه جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارشان در قسمت جستجوی نام اپلیکیشن در کافه‌بازار به کاربران نمایش دهند.

ریتارگتینگ (Retargeting)

تبلیغات ریتارگتینگ (Retargeting) نوع دیگری از تبلیغات کلیکی هستند که به سبب عملکرد مناسب خود و نتایج مطلوبی که برای تبلیغ‌دهندگان رقم می‌زنند در طی سال‌های گذشته در میان تبلیغ‌دهندگان محبوب شوند. در تبلیغات ریتارگتینگ تبلیغ‌دهندگان، کاربرانی که حداقل یک بار از سایت تبلیغ‌دهنده بازدید کرده‌اند را در محیط اینترنت شناسایی و تبلیغات مرتبط با هر کاربر را به او نشان می‌دهند. از جمله مزیت‌های کلیدی این نوع تبلیغات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت بهینه‌سازی پیشرفته
  • قابلیت هدف‌گیری دقیق
  • بهبود تصویر برند

 

ریتارگتینگ محصول (Product Retargeting)

تبلیغات ریتارگتینگ محصول (Product Retargeting) نوع پیشرفته‌تری از تبلیغات ریتارگتینگ هستند. در این نوع تبلیغات تبلیغ‌دهندگان کاربران سایت خود را در محیط اینترنت شناسایی می‌کنند و محصولی را که کاربر قبلا در سایت تبلیغ‌دهنده مشاهده کرده بود به او نشان می‌دهند. با توجه به اینکه کارکرد اصلی این نوع تبلیغات نشان دادن محصول دیده شده توسط کاربر در محیط اینترنت به کاربر است، این نوع تبلیغات بیشترین استفاده را برای تبلیغ‌دهندگان مالک سایت‌های فروشگاهی دارند.

 

تبلیغات بنری (Banner Ads)

تبلیغات بنری از جمله ابتدایی‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی هستند که در ابتدا به صورت اجاره‌ای (Rent) و پرداخت به ازای نمایش (CPM) به تبلیغ‌دهندگان ارائه می‌شدند. در طی سال‌های گذشته رسانه‌های ناشر تبلیغات به ارائه تبلیغات بنری به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) روی آورده‌اند. تبلیغات بنری همانطور که از نام آن‌ها برداشت‌ می‌شود به صورت بنری و معمولا در بالا و ستون‌های کناری سایت‌های ناشر تبلیغات ارائه می‌شوند. در تصویر زیر یک نمونه تبلیغ بنری از سایت ورزش۳ را مشاهده می‌کنید.

ادامه دارد...

سازو کار سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش

با اینکه سالها در اینترنت از نظر تولید محتوا  و آموزش کسب درآمد از اینترنت فعال هستم اگر بخواهم چند سیستم قدیمی کسب درآمد از اینترنت که هنوز بازدهی بالا و یا لازم را دارند نام ببرم همکاری در فروش در لیست من حتما وجود دارد من که خاطرات خوبی از آن دارم . البته دو سه باری هم خودم اشتباه کردم و با سایتهای ناشناس همکاری در فروش کار کردم پولم را با بدبختی گرفتم ولی وقتی با سایت های همکاری در فروش خوشنام و شناسنامه دار کار کردم مشکلی نداشتم

ضرورت کسب درآمد از همکاری در فروش داشتن مخاطب و بازدیدکننده است وقتی این موارد را داشته باشید خود به خود کسب درآمد به نسبت بازدید امکان پذیر است.

من کسب درآمد از همکاری در فروش  یا افیلیت مارکتینگ را قدیمی ترین و راحت ترین شیوه کسب درآمد می دانم و اینکه نسبت به موارد مشابه خود مثل کسب درآمد کلیکی ، کوتاه کننده لینک ، پاپ آپ و... مناسب تر می باشد. در این مقاله فازغ از مزایا و معایب همکاری در فروش  قصد دارم تا سازو کار عملی و چگونگی اجرای همکاری در فروش را شرح دهم امیدوارم موزرد استفاده قرار گیرد.

سازوکار عملی همکاری در فروش

به‌عنوان یک صاحب رسانه معمولاً وقتی‌که بازدیدکننده‌تان یک تراکنش انجام می‌دهد پول دریافت می‌کنید. این تراکنش می‌تواند هر چیزی باشد از یک کلیک یا ثبت فرم جذب مشتری راغب گرفته تا فروش. در اغلب موارد بازاریابی همکاری در فروش مبتنی بر عملکرد است که یعنی شما به‌عنوان صاحب رسانه وقتی پول می‌گیرید که بازدیدکننده‌تان کاری انجام می‌دهد.

در اینجا به بیان برخی مدل‌های بازاریابی همکاری در فروش می‌پردازیم:

پرداخت در ازای هر کلیک (پی‌پی‌سی): صاحب رسانه برای تمام کلیک‌های تولیدشده پول می‌گیرد صرف‌نظر از اینکه جذب مشتری یا فروش اتفاق افتاده باشد. این تقریباً نادر است چراکه تمام خطرات بر دوش تولید محصول است.

پرداخت به ازای هر جذب مشتری راغب (پی‌پی‌ال): صاحب رسانه به ازای تولید هر مشتری راغب پول می‌گیرد. این می‌تواند در قالب ثبت فرم آنلاین، تولید آزمایشی یا هر چیزی باشد که قبل از خرید اتفاق می‌افتد. در این حالت خطر روی دوش صاحب محصول و صاحب رسانه است.

پرداخت به ازای هر فروش (پی پی اس) : صاحب رسانه به ازای هر پرداختی که صورت می‌گیرد کمیسیون دریافت می‌کند. این رایج‌ترین مدل است چراکه تمام خطرات روی دوش صاحب رسانه است.

وقتی بازدیدکننده شما روی این لینک کلیک می‌کند یک کوکی در موتور جستجوی او وارد می‌شود تا فعالیت‌هایش را پیگیری کند.

وقتی بازدیدکننده یک تراکنش انجام می‌دهد که فعالیتی است که در ضوابط برنامه توافق شده (بسته به شرایط مذکور در برنامه می‌تواند فروش یا ثبت فرم جذب مشتری راغب باشد) تولیدکننده محصول می‌تواند این عمل را ثبت کند و به شما به‌عنوان صاحب رسانه نشان دهد تا بتواند به شما پول بپردازد.

ساختارهای متفاوتی در پرداخت وجود دارد که بر اساس شرایط مذکور در برنامه می‌تواند متفاوت باشد.

پرداخت کمیسیون توسط شرکت معمولاً به‌صورت ماهانه است اما این با توجه به ضوابط تعیین‌شده در برنامه همکاری در فروش متفاوت است.

پرداخت می‌تواند به‌صورت هفتگی یا ماهانه و به ازای تمام مشتریان راغبی که جذب کرده‌اید یا فروش‌هایی که از طریق شما انجام‌گرفته باشد.

می‌توانید وقتی می‌خواهید یک برنامه همکاری در فروش را انتخاب کنید به ساختار پرداختی توجه کنید که نهایتاً به اهداف شما بستگی دارد.

انتخاب برنامه مناسب همکاری در فروش

اگرچه موافقان همکاری در فروش اینترنتی خیلی بیشتر از مخالفان آن هستند  ولی وقتی صحبت از بازاریابی همکاری در فروش یا افیلیتک مارکتینگ به میان می‌آید به دو تصور غلط در بین فعالان کسب و کار اینترنتی برخورد می‌کنید.

1. بازاریابی همکاری در فروش مرده است.

به نظر می‌آید در دنیای بازاریابی آنلاین مردم به نسخه‌های مختلفی از «فلان چیز» مرده است (سئو، آگهی‌های تبلیغاتی، موبایل) اشاره می‌کنند. زمان همه‌چیز را مشخص می‌کند. اگر چیزی مدت‌زمانی است که سرپا مانده احتمالاً بعداً نیز سرپا باقی می‌ماند.

همه‌چیز به تکامل می‌رسد و برخی فنون دقیقاً به همان شکلی که قبلاً نتیجه می‌دادند اثر ندارند. البته بازاریابی همکاری در فروش نیز از این قاعده مستثنا نیست.

بازاریابی همکاری در فروش از «یک‌شبه پولدار شدن» به چیزی تکامل‌یافته نیاز دارد که صاحب رسانه واقعاً اعتماد مخاطب خود را به دست بیاورد تا تلاشی که صرف شده به ثمر بنشیند.

2. بازاریابی همکاری در فروش کار ساده‌ای است.

بر اساس تری ادرز مارکتینگ تنها 0.6 درصد از بازاریابان همکاری در فروش که از آن‌ها نظرسنجی شده از سال 2013 شروع به کارکرده‌اند که یعنی بازاریابی همکاری در فروش برای درآمدزایی به زمان و تلاش نیاز دارد.

انتخاب محصول مناسب برای تبلیغ، کار با شرکت مناسب، تقویت روابط و به‌روزرسانی محتوا همگی جزء ضروریات اصلی پیشرفت در بازاریابی همکاری در فروش هستند:

الف) تنها محصولاتی را به‌عنوان صاحب رسانه پیشنهاد دهید که به‌شدت با آن‌ها آشنایید. اگر روی محصول شناخت کافی ندارید و حس می‌کنید که نمی‌تواند به مردم کمک کند آن را تبلیغ نکنید.

ب) هرگز به‌طور مستقیم از کسی نخواهید که محصولی را بخرد. همیشه محصولات را بر اساس تجربه و در قالب کارهایی که انجام داده‌اید پیشنهاد کنید.

وقتی پای انتخاب محصول مناسب به میان می‌آید دیوید گنزالز که مؤسس یک آژانس مدیریت صاحبان رسانه است پیشنهاد می‌کند که بهتر است در مورد این سه مؤلفه فکر کنید تا بتوانید یک محصول برای تبلیغ انتخاب کنید:

  • مخاطبان‌تان: آیا محصول به نظر آن‌ها خوب است و از اینکه شما آن را تبلیغ می‌کنید قدردانی می‌کنند؟
  • ارزش و کیفیت محصول: آیا به بهترین دوستتان پیشنهاد می‌کنید این محصول را بخرد؟
  • سودآوری: آیا پیشنهادی که به شما شده دارای نرخ بالای تبدیل و پرداخت است؟

درنهایت تبدیل به بازاریابی موفق شدن در بازاریابی همکاری در فروش نیاز دارد تا شما مقدمات بازاریابی را به کار بگیرید. جعل اعتبار کار دشواری است به‌ویژه اگر بخواهید برند شخصی خودتان را بسازید.

دلایل اهمیت همکاری در فروش

دلایل اهمیت همکاری در فروش

همکاری در فروش که به افیلیت مارکتینگ هم معروف است یکی از شیوه های قدیمی ، موثر ، ساده و راحت ، شنتاخته شده و در عین حال تقریبا پردرآمد و پولسار اینترنتی می باشد . عمر افیلیت مارکتینگ تقریبا به درازای عمر کسب درآمد از اینترنت و شیوه های راه اندازی تجارت آنلاین می رسد .

در اینجا قصد ندارم تا سابقه تاریخی همکاری در فروش را بگویم بلکه ابتدا با تعریف کوتاه از همکاری در فروش می خواهم  به دلیل انتخاب همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ بپردازم و در ادامه هم ویژگی ها و پورسانت و... می پردازم

اگر هدف اصلی کسب درآمد راحت و آسان باشد یکی از شیوه های راحت کسب درآمد آسان و راحت همین همکاری در فروش است. دانستن و آگاهی از شیوه موفقیت در همکاری در فروش برای همه فعالان اقتصادی و کسانی که در اینترنت به کسب درامد مشغول هستند توصیه می شود.


تعریف همکاری در فروش یا افیلیت مارکنینگ

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ ، نوعی بازاریابی است که در آن یک نفر به عنوان بازاریاب برای ترویج خدمات و یا فروش محصولات یک شرکت تلاش می کند و در ازای آن مبلغی را به عنوان پورسانت می‌گیرد. این بازاریابی در دنیای امروز طرفدار دارد و با توجه به تغییراتی که در زمینه خرید و فروش ایجاد شده است، همکاری در فروش و دست یافتن به سود از طریق آن امکان‌پذیر شده است. دلیل انتخاب همکاری در فروش این است که در زمینه‌های زیادی می‌توان استفاده کرد، از فروش بلیط برای کنفرانس گرفته تا فروش لباس و موجب فروش بیشتر نیز می‌شود.


دلایل اهمیت  انتخاب همکاری در فروش

برای وارد شدن به همکاری در فروش به برنامه‌ریزی نیاز است که مراحل آن در ادامه آورده شده است:

اولین مسئله مقدار پورسانت و درصدی است که برای فرد بازاریاب در نظر گرفته می شود.

بعد باید درباره این که چه افرادی برای همکاری در فروش مناسب هستند فکر کرد.

مشخص شود که چه کاری باید از بازاریاب خواسته شود و دستورالعمل او معلوم گردد.

باید مطمئن شد که بازاریاب‌ها برای برندی که قرار است با آن کار کنند احترام قائل هستند و خطری برای اعتبار آن ندارند.

روش‌های پرداخت پورسانت نیز باید معلوم شود.

مشخص شود در زمان بروز مشکلات و اشتباهات باید چه کاری انجام شود.


میزان درآمد همکاری در فروش

به طور معمول مقدار پورسانتی که برای این نوع بازاریاب‌ها در نظر گرفته می‌شود بالا است. بسته به کسب‌وکار و ارزشی که هر مشتری دارد، مبلغ پورسانت متفاوت است. اگر جذب مشتری‌های وفادار ارزش زیادی دارد، باید مطمئن بود که هزینه‌ها در طول زمان جبران خواهد شد.


ویژگی بازاریاب‌های همکاری در فروش

بازاریاب موفق کسی است که به کار فروش علاقه‌مند است. همکاری با یک فرد فعال که توصیه‌ها و صحبت‌هایش روی مشتری‌ها تأثیرگذار باشد، فروش را چند برابر خواهد کرد. این بازاریاب‌ها کسانی هستند که با افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی ارتباط دارند و می‌توانند کسب‌وکار شما را در آنجا تبلیغ کنند و برای شما مشتری بیاورند. البته قابل اعتماد بودن یکی دیگر از خصوصیاتی است که یک بازاریاب همکاری در فروش باید از آن برخوردار باشد. او باید کسب‌وکار را به خوبی درک کند و در برابر دستورالعمل‌ها و قوانین موضع نگیرد. افراد با انگیزه برای کسب درآمد در این راه موفق‌تر هستند. بهتر است با بازاریاب‌ها از نزدیک ملاقات داشت و آنها را خوب شناخت و با انگیزه‌های آنها و دلیل انتخاب همکاری در فروش آشنا شد.


برنامه ریزی درست برای  همکاری در فروش

برنامه‌ریزی به موقع می‌تواند بسیار در فروش محصولات و خدمات شما توسط بازاریابان همکاری در فروش مؤثر باشد. این که بازاریاب‌ها برند را بشناسند و از کانال درست آن را معرفی کنند فروش را بالا خواهد برد. در نهایت نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، نشان از این دارد که افراد درست برای این کار انتخاب شده اند یا خیر. بهتر است درباره مشتریان و طول عمر آنها اطلاعات لازم را بدست آورید. انتخاب درست فروشنده و بازاریاب، شما را در مسیر درست دلیل انتخاب همکاری در فروش قرار خواهد داد. یک فروشنده خبره می‌داند که نباید حاضر باشد به هر قیمتی کالا و محصولات شما را به فروش برساند و باید کلاس برند را حفظ کند. از این که فروشنده تمام قوانین شما را می‌داند و به آن‌ها پایبند است باید مطمئن شد. باید هر کاری از دست صاحب کسب‌وکار بر می‌آید برای فروشنده انجام دهد تا در کارش موفق شود. برای سرعت بخشیدن به کار باید تمهیداتی اندیشیده شود. پیش از این که کارهای بزرگ انجام شود باید در مقیاس کوچک‌تر امتحان شوند. سعی کنید از تمام اتفاقاتی که پیش می‌آید و شما را با مشکل مواجه می‌کند درس بگیرید و آنها را در برنامه‌های بعدی خود به کار ببرید.


مزایای همکاری در فروش

با استفاده از سیستم همکاری در فروش می‌توان در هر ساعتی از شبانه روز که دوست دارید کار کنید و درآمد به دست بیاورید.

بدون این که از خانه خارج شوید و هزنیه جا به جایی بدهید می‌توانید یک کار پردرآمد داشته باشید.

نیاز نیست حتماً شما مدام پای لپ تاپ و موبایل باشید تا بتوانید به نتیجه برسید. کافی است تبلیغات خود را در جای درست و زمان درست انجام دهید تا سود خوبی عاید شما شود.

دلیل انتخاب همکاری در فروش یکی از روش‌هایی است که آن را به عنوان مبتنی بر عملکرد می‌شناسند. یعنی بازاریاب هر چقدر بیشتر فعالیت داشته باشد درآمد بیشتری هم خواهد داشت. هر فردی با توجه به تلاش و تخصصی که در این زمینه دارد درآمد کسب خواهد کرد.

مهم ترین مسئله‌ای که یک بازاریاب باید به آن توجه داشته باشد این است که میزان درآمد یک بازاریاب تنها به خود او بستگی دارد.


دلایل  انتخاب همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

با استفاده از دلیل انتخاب همکاری در فروش کار بازاریاب‌های سنتی که مجبور بودند در خیابان راه بیافتند و از این مغازه به آن مغازه یا از این خانه به خانه بروند تا مشتری پیدا کنند راحت شده است و واقعیت همکاری در فروش اینترنتی این است که کار را ساده تر و فرایند کسب درآمد از اینترنت را بهتر کرده است  با عضو بودن در شبکه‌های اجتماعی که امروزه تعداد آنها کم هم نیست، می‌توان برای فروش محصولات و تبلیغ آنها استفاده کرد. اگر راه‌ و رسم فروش به این شیوه دست بازاریاب بیاید به راحتی می‌تواند سود خوبی داشته باشد.

البته که داشتن هوشمندی، خلاقیت و صبر دلیل انتخاب همکاری در فروش شما را به موفقیت خواهد رساند. اگر عجله داشته باشید که در همان اوایل شروع کار سودهای زیاد به دست بیاورید سخت در اشتباه هستید. باید صبور باشید و برای به دست آوردن تجربه، دانش و مهارت کافی در همکاری در فروش، زمان بگذارید و مطمئن باشید که موفق می‌شوید. البته که باید برای وارد شدن به این کار انگیزه کافی داشته باشید تا در زمان بروز مشکلات جا نزنید و اگر اشتباهی صورت گرفت سر خورده نشوید و با انرژی بیشتر به کار ادامه دهید.