کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

معروف ترین جواهرات و سنگ های قیمتی

معروف ترین جواهرات و سنگ های قیمتی

در حال حاضر از نظر جواهرفروشان نامدار و معتبر، تبلیغ و به نمایش گذاشتن مجموعه‌های جواهر در محل کار خود و آگهی‌ دادن در مجلات پرفروش،امری عادی به‌نظر می‌رسد.

باتوجه به افزایش فروش قلمرو جواهرات مزبور این پرسش مطرح می‌شود کهارائه مارک‌های تجاری چگونه انجام می‌شود؟ پرسش مزبور را با برخی طراحانمشهور که از نام و امضای آنان برای ثبت مارک‌های تجاری استفاده می‌شود....

در دوران سلطنتی اروپا، تنها ثروتمندان و صاحبان منصب می‌توانستندجواهرات را خریداری و از آن‌ها استفاده کنند، معمولا این‌کار به عهدهجواهرفروشی‌های معتبر بود. طبقات پایین‌تر، نیز جواهرات خاص خود راداشتند، اما در کل، مواد و پروسه تولیدی در ساخت دستی آن‌ها چندان قابلتوجه نبود. با این وجود قطعات ساخته شده جواهر اعم از کار مناسب یانامناسب امضای سازندگان خود را دارا بود.

-  چرا تعیین مارک و نشان جواهر و نیز معروفیت آن‌ها قرن‌ها طول کشیده‌است؟

یکی از دلایل آن مقاومت اکثر خرده‌فروشان در انجام این‌ کار است. معمولا خرده‌فروشان تجارت خانوادگی را پیشه خود کرده و سعی می‌کردند برشهرت و معروفیت خود بیافزایند. مسئله دیگر وادار کردن تولید‌کنندگان بهنوشتن نام خود بر روی جواهرات بود.

سنت حاکم در ۲۰ سال گذشته تغییر اساسی کرد، به‌طوری‌که تعدادی ازطراحان تصمیم گرفتند به خاطر کارشان شناخته شوند. آنها کار خود را بهآرامی و از روی نظم انجام می‌دادند، به‌دقت به‌نظر افراد توجه کرده و شخصادر گالری‌ها حاضر می‌شده و برای جذب مشتری تبلیغات می‌کردند.

در حال حاضر از نظر جواهرفروشان نامدار و معتبر، تبلیغ و به نمایش گذاشتن مجموعه‌های جواهر در محل کار خود و آگهی‌ دادن در مجلات پرفروش،امری عادی به‌نظر می‌رسد.

باتوجه به افزایش فروش قلمرو جواهرات مزبور این پرسش مطرح می‌شود کهارائه مارک‌های تجاری چگونه انجام می‌شود؟ پرسش مزبور را با برخی طراحانمشهور که از نام و امضای آنان برای ثبت مارک‌های تجاری استفاده می‌شود، درمیان گذاشتیم:

-  تعیین هویتEstablish An Identity

هنری دونیHenry dunay طراح با تجربه و مشهور می‌گوید:“ نخستین روزی کهبه ساختن مدل‌های تجاری کردم، زمانی بود که مجموعه‌ای کامل و آشنا برایعموم مردم طراحی کردم. مدل‌های تجاری زمانی کاربرد دارند که مشتریان باسبک کار شما آشنا بوده و شما را بشناسند.

هنگامیکه مشتریان با قطعات جواهر شما آشنا می‌شوند، می‌توانیدنمونه‌های جدیدی را به آنان پیشنهاد کنید و سبب گسترش مدل‌های تجاری خودشوید. وسعت فعالیتDunay تاحدی است که مدل‌های جدیدی از ساعت، کمربند،جواهرات و اشیاء هنری در میان دیگر کارهای او دیده می‌شود.

جدا از تعداد چشمگیر مشتریان و مجموعه‌های او در سطح بین‌المللی، کارتبلیغاتی او محدود است و فقط در برخی نمایشگاه‌های تجاری شرکت می‌کند. اوچگونه توانسته است به چنین شهرتی برسد؟

Dunay با لبخند می‌گوید: همسرش لیندا گلداستینLinda gold stein حدود ۲۰سال در بخش روابط عمومی کار می‌کرده. او همکاری میان طراح و مسئول تبلیغاترا مهم می‌داند.“

او به گل سینه کبوتر صلح اشاره می‌کند که در مراسم اهداءجوایز آکادمی، بر یقه‌های بسیاری از هنر پیشه‌های مشهور مزین شده بود و اورا به جایگاه ویژه‌ای رساند.‌‌‌‌‌‌‌ طراح نیویورکی جوی هسJoe Hess معتقداست که اولین گام برای معرفی معرفی کالاهای تجاری، توصیف دیدگاه فردی است.

یک مجموعه باید از وحدت و هماهنگی اجزاء برخوردار بوده و شناختنی باشد. مرحله بعد، انتخاب خرده‌فروشانی است که با مدل‌های شما آشنا بوده و درتبلیغ و فروش مجموعه‌ها با شما همکاری می‌کنند. او می‌گوید: در صورتی کهپول چندانی در اختیار ندارید بهترین راه حل آن است که در قلمرو خاصی کارخود را با جواهر فروش معتبری آغاز و محدوده آگهی و تبلیغ خود را به بازارو گروه‌های محلی معطوف کنید


مقالات مشابه جواهرات :

توجه هنرمندان به جواهرات و سنگ های قیمتی

نگاه جدید به سنگ های قیمتی و جواهرات: Jewel action

طلا و جواهرات موزه ایران

خرید جواهرات عروسی

زبان عشق و محبت سنگ های قیمتی و جواهرات

آموزش خرید جواهرات و سنگ های قیمتی

عیارسنجی زیست‌محیطی طلا و جواهرات

تمیز کردن جواهرات و زیورآلات

برق جواهرات و سنگ های قیمتی

شیوه خرید و فروش طلا و جواهرات

شناخت اصالت جواهرات

معرفی گوهرها و سنگ های قیمتی معروف

معروف ترین الماس های جهان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.