کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

جواهرسازان بزرگ

 جواهرسازان بزرگ

ین فهرست بر اساس شرکت‌های ثبت‌شده در اطلاعات داده‌های سایت Strategies تهیه شده‌است. این سایت کلیه شرکت‌ها، موسسات و کارگاه‌هایجواهرسازی را در کانادا گردآوری کرده‌است که به‌صورت الفبایی فهرست شده‌ است...

گنجایش یک Business‌ به صورت‌های مختلف می‌تواند تعریف شود. مثلا براساس میزان فروش سالانه یا کالای حمل‌شده، درآمد ...

گنجایش یک Business‌ به صورت‌های مختلف می‌تواند تعریف شود. مثلا براساس میزان فروش سالانه یا کالایحمل‌شده، درآمد خالص یا ناخالص سالانه، میزان سرمایه یا تعداد کارمندان. در بررسی‌های آماری کانادا معمولا تعریف براساس تعداد کارمندان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

یک شرکت تولیدی در صورتی‌که کمتر از ۱۰۰ کارمند داشته‌باشد کوچک در نظر گرفته می‌شود در حالی‌که برای شرکت خدماتی آن تعداد حداقل ۵۰ نفرکارمند است. بیشتر از این تعداد و تا تعداد ۵۰۰ کارمند، شرکت متوسطدرنظرگرفته می‌شود.

در جدول زیر تعداد موسسات جواهرسازی که کارمند تحت استخدام خود دارندبراساس اندازه برای استان‌ها و مناطق مختلف کانادا آورده‌شده‌است.

فهرست موسسات جواهرسازی در کانادا

این فهرست بر اساس شرکت‌های ثبت‌شده در اطلاعات داده‌های سایت Strategies تهیه شده‌است. این سایت کلیه شرکت‌ها، موسسات و کارگاه‌هایجواهرسازی را در کانادا گردآوری کرده‌است که به‌صورت الفبایی فهرست شده‌ است. برای مشاهده این فهرست به همراه کلیه مشخصات هریک از این موسسات شامل آدرس، تلفن، فکس، Email،اسم مدیر یا مدیران، نوع فعالیت، گنجایششرکت، نوع تولیدات و اطلاعاتی در مورد بازار فعالیت هریک از این موسسات درکشورهای مختلف می‌توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه فرمایید.

www.itc-canada.com/jewellery/ccc.htm

با مراجعه به این سایت می‌توانید به اطلاعات جامعی درمورد هریک از موسسات فعال در رشته جواهرسازی در کشور کانادا دسترسی پیدا کنید.

سایت strategies (http://strategies.ic.gc.ca) این سایت مربوط به وزارت صنایع کانادا است

مقالات مشابه جواهرسازی:

جواهرساز هنرمند و خلاق

آموزش گام به گام جواهر سازی

آموزش جواهر سازی و گوهرشناسی

خرید و تاثیر جواهر و سنگ های قیمتی

جواهر ساز هنرمند و مبتکر

تاریخچه زرگری و جواهر سازی

آموزش جواهر سازی

نرم افزار طراحی گوهر و جواهر

آموزش استفاده از گوهر و جواهر

جواهر و گوهر شناسی

آموزش مراقبت از گوهرها و جواهر آلات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.