کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

کسب درآمد ، کاریابی

استخدام ، کاریابی ، کسب درآمد خانگی و اینترنتی

خواص درمانی سنگها و گوهرها

خواص درمانی سنگها و گوهرها

علما بر این عقیده اند که رنگ، فلز، سنگ و کلا تمامی اشیائی که ما از آنها استفاده می کنیم و در زندگی و رفتار و کردار ما تأثیر گذار بوده و اثر خاص خود را دارد....


از مردم به سنگها و جواهرات صرفاً از دید زیور آلات و زیبایی و با قیمت و ارزش آن می نگرند. اما بعضی از مردم به شانس و اقبال و نحس و شوم اثرات سحر و درمانی سنگها باور دارند.

صدها سال قبل اهل فن از فوائد سنگها و جواهرات استفاده می کردند و دریافته بودند که این سنگها دارای خواص مغناطیسی و درمانی می باشند و حال در عصر حاضر با تکنولوژی پیشرفته ای که بشر حاصل نموده از نور و اشعه در علم و صنعت و طب استفاده می شود.

جواهرات دارای

1)  خواص مغناطیسی

2)  خواص طبی

3) خواص سحری می باشند و ما باید این خواص را دقیقاً شناخته و در رابطه با طبع مزاج و عنصر خود و هم چنین برج و ستاره خود جواهر را انتخاب کرده و از آن استفاده کنیم.

بعضی از جواهرات با طبع و مزاج ما سازگار بوده و برای ما نیک می باشند، بعضی هم با طبع و مزاج ما مخالف بوده و به این ترتیب ناموافق با ما هستند.

 

علما بر این عقیده اند که رنگ، فلز، سنگ و کلا تمامی اشیائی که ما از آنها استفاده می کنیم و در زندگی و رفتار و کردار ما تأثیر گذار بوده و اثر خاص خود را دارد.

خوبی و بدی سنگها زمانی برای ما معلوم می شود که از آنها استفاده کرده و آن را تجربه کنیم. لذا ضرورت دارد که در مورد سنگها شناخت پیدا کرده و ماهیت و خواص آنها را دریابیم و از سنگهایی که موافق با طبع و مزاج و عنصرما و موافق با برج و ستاره ماست استفاده کرد و از سنگهایی که با ما موافق نیستند استفاده نکنیم.

مقالات سنگ درمانی مشابه:

خواص درمانی عقیق

خواص درمانی سنگهای رنگی

خواص درمانی عجیب جواهرات و سنگ ه

سنگ درمانی با سنگ های شفابخش

تاریخ سنگ درمانی و گوهر درمانی

خواص عجیب درمانی سنگهای قیمتی و گوهرها

گوهرها ، سنگها و جواهرات موافق و مخالف بروج مختلف

خواص گوهرها و سنگهای قیمتی در درمان بیماریها

شیوه شارژ سنگ های درمانی

کاربرد سنگ های درمانی

فهرست سنگهای درمانی و شفابخش

سنگ درمانی

خواص و مشخصات سنگ قیمتی لاجورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.